دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه مشرق نیوز

شهردار تهران پس از گذشت یک سال از شروع فعالیت خود، در احکامی جداگانه برخی معاونان را ابقا، تعدادی را جابجا و با دو نفر دیگر خداحافظی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسن اکبری گفت: در پایش‌های مستمر در حوزه استحفاظی عباس آباد در منطقه حفاظت شده توران برای جلوگیری از تصادفات جاده‌ای یوز و متعاقب دوربین گذاری‌های تله‌ای برای بررسی مسیر تردد گونه یوزپلنگ آسیایی در حوزه استحفاظی عباس آباد، یک یوز ماده جوان به نام تِلما با چهار توله در این منطقه مشاهده و ثبت شد. معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط...

وب‌گاه الف

رییس سازمان انرژی اتمی بر لزوم خاتمه دادن به ادعاهای واهی علیه برنامه‌ها و فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران و نظارت و راستی‌آزمایی بی‌طرفانه و مستقل آژانس تاکید کرد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: جمهوری اسلامی ایران حقیقتاً انتظار دارد که آژانس گزارش‌دهی، نظارت و راستی‌آزمایی خود را به صورت حرفه‌ای، بی‌طرفانه و مستقل‌تر انجام دهد.

وب‌گاه الف

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید برای رفع مشکل آبی راه‌های اشتباه گذشته را اصلاح کرد گفت که باید با طبیعت آشتی کنیم نه اینکه آب را از دریا به فلات منتقل کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برخی کارشناسان می‌گویند: اگرچه معادن فعال و یا درحال بهره‌برداری در شهرستان نطنز با مجوز نهادهای قانونی کار می‌کنند اما نهادهایی مانند فرمانداری با استفاده از قانون شورای تامین، نه تنها می‌توانند از صدور مجوز کشف بلکه از فعالیت معادن تخریب‌کننده محیط زیست هم جلوگیری کنند.

خبرگزاری تسنیم

تعدادی از گیاهان خانگی که نگهداری آن‌ها در سراسر جهان رایج است، سبب ایجاد مسمومیت و حتی مرگ کودکان و حیوانات خانگی می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شهردار تهران پس از گذشت یک سال از شروع فعالیت خود، در احکامی جداگانه برخی معاونان را ابقا، تعدادی را جابجا و با دو نفر دیگر خداحافظی کرد.

وب‌گاه گسترش

تکنولوژی و صنعت با چنان سرعتی در حال رشد است که جهان را با تحولات بزرگی روبه‌رو کرده است. صنعتی شدن جهان در دنیای امروز امری غیرقابل انکار است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: قانون هوای پاک سال 96 تصویب شد اما هنوز بسیاری از مواد آن اجرایی نشده است و موادی که باید به تسهیل تنفس مردم کمک کنند بیشتر در حد نوشته روی کاغذ باقی مانده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

نانوای آلمانی ادامه داد: اگر شرایط تغییر نکند نسبت بزرگی از نانوایی های آلمان دیر یا زود تعطیل خواهند شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزارت جهاد کشاورزی برای کنترل بازار و صادرات محصولات جالیزی "گوجه‌فرنگی و پیاز" عوارض تعیین کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر جهاد کشاورزی در حکمی «علی تیموری» را به سمت سرپرست حوزه قائم مقام وزیر در امور مجلس منصوب کرد.

وب‌گاه فرارو

روز گذشته حسن اکبری، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست از رؤیت یک فرد یوزپلنگ ماده به نام «تلما» به همراه 4 فرزندش خبر داد؛ امروز تصویر ضبط شده از این یوز‌ها در پورتال سازمان حفاظت محیط زیست منتشر شده است.