دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارش برخی رسانه‌ها درباره وقوع کودتای نظامی در چین تکذیب شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش باران و در برخی مناطق به‌ویژه ارتفاعات رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود، همچنین در برخی مناطق استان‌های اردبیل، خراسان شمالی، شمال آذربایجان شرقی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات قزوین و زنجان رگبار پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید روی می‌دهد. فردا...

خبرگزاری دانا

در حالی هیچ گونه کمبودی در حوزه آرد و نان وجود ندارد که دلیل اصلی صف‌های طولانی برای تهیه نان، خریدهای بیش از نیاز عده‌ای است که سعی می‌کنند در این چرخه اختلال ایجاد کنند.

خبرگزاری مهر

عضو اتاق بازرگانی تهران گفت: اینکه گفته می‌شود دلیل افزایش قیمت‌ها و تلاطم‌های قیمتی کالاهای مختلف به دلیل عدم وجود وزارت بازرگانی است، حرف درستی نیست.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی با صدور هشدار وقوع سیلاب ناگهانی، برخورد صاعقه و آسیب به محصولات کشاورزی 9 استان از کاهش 5 تا 10 درجه‌ای دما در برخی مناطق کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازار نوشت: در حالی زمان ضرب الاجل رئیس جمهور برای تامین زمین نهضت ملی مسکن پایان یافت که وزارت نفت و رفاه همچنان مخالفت خود را ادامه می دهند.

وب‌گاه 55 آنلاین

میوه ی انار خواص بسیاری دارد، همان طور پوست آن هم حاوی خواص فراوان است. شاید پیش خود فکر کرده باشید که پوست انار برای چی خوب است؟ در ادامه با 19 خواص پوست انار آشنا می شوید.

وب‌گاه خبر آنلاین

گجت‌نیوز نوشت: تاکنون رسوایی های بزرگی در صنعت خودرو اتفاق افتاده که باعث ایجاد سروصدای زیادی شده و در نهایت پیامدهای بزرگی داشته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور کشورمان در نخستین حضورش در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد، با برخی از همتایان اروپایی و آفریقایی و نخست وزیران برخی کشورها طی سفر پنج روزه خود دیدار و گفت و گو کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران در نخستین حضورش در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد و در راستای تلاش برای تحقق «نظم عادلانه بین‌المللی از طریق چندجانبه گرایی اقتصادی» به نیویورک سفر کرده بود که در این حاشیه این مجمع با برخی از همتایان اروپایی و آفریقایی و نخست وزیران برخی کشورها طی سفر پنج روزه خود دیدار و گفت و گو کرد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با استناد به اطلاعات ایستگاه‌های سنجش آلودگی هوا گفت: طی شش ماه نخست سال جاری، کیفیت هوای تهران دو روز در شرایط پاک و 94 روز در شرایط قابل قبول قرار داشت، ضمن اینکه 79 روز شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس، هشت روز شرایط ناسالم، یک روز شرایط بسیار ناسالم و دو روز نیز شرایط خطرناک به ثبت رسید.

خبرگزاری مهر

معاون اول رییس جمهور گفت: ضروری است نظام آموزشی با نیازها و تقاضاهای اشتغال مطابقت یابد و مهارت آموزی در راس نظام تعلیم و تربیت قرار گیرد.

خبرگزاری ایرنا

مراغه - ایرنا - رئیس اداره حفاظت محیط زیست مراغه گفت: این شهرستان به لحاظ برخورداری همزمان از غارهای آبی، یخ‌ساز، تمدنی و طبقاتی در سطح آذربایجان‌شرقی منحصربفرد محسوب می‌شود، اما ظرفیت آنها در زمینه مختلف مغفول مانده است.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرعامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با مقایسه روزهای مطلوب و نامطلوب نیمه نخست سال 1400 و 1401 خاطرنشان کرد: در سال جاری بیش از 48 درصد روزها در شرایط نامطلوب قرار داشتند در صورتی‌که این نسبت در سال گذشته تنها 17 درصد بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دکتر سیدمحمدمهدی میرزائی قمی با اعلام اینکه در مدت مشابه سال 1400، کیفیت هوای تهران، یک روز در شرایط ناسالم و 31 روز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت، افزود: کیفیت هوای تهران در بقیه روزهای نیمه اول سال گذشته در شرایط مجاز بود.