جمعه 7 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه گسترش

رئیس انجمن مراکز اسقاط و بازیافت خودرو گفت: طبق قانون باید 25 درصد خودرو‌های تولیدی کشور اسقاط شوند.

وب‌گاه فرارو

پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا 30 شهریور ماه 1401 نشان می‌دهد آسمان آفتابی است و حداکثر دما 33 درجه و شاخص آلودگی هوا نیز در وضعیت زرد قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

بررسی تقاضای دو فوریت در مورد لایحه الحاق یک تبصره به ماده 10 قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب 1401 در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد.

خبرگزاری دانا

جلسه علنی مجلس مجلس بعد از دو هفته تعطیلی به ریاست محمدباقر قالیباف شروع شد.

خبرگزاری دانا

تداوم خشکسالی و کاهش منابع آبی در لرستان، سومین حوضه آبریز پر باران کشور، سبب شده تا بسیاری از چشمه‌های استان خشک و علاوه بر کاهش شدید آب برای مصارف کشاورزی، ساکنان 220 روستا برای تامین آب شرب هم با مشکل مواجه شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: از ابتدای سال تحصیلی امسال، رشته محیط بانی در دو استان فارس شهر شیراز و خوزستان شهر شوشتر راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور که به‌منظور بررسی شرایط خدمت‌رسانی به زائران دهه آخر صفر به مشهد سفر کرده است، با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفتگو کرد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد مروی در این دیدار که با حضور استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولان کشوری و استانی در حرم مطهر امام رضا (ع) انجام شد، از توجه و احساس مسئولیت رئیس‌جمهور و دولت به امور مذهبی، معنوی...

خبرگزاری دانا

اصلاح‌طلبان رادیکال و هنجارشکن، نقش اپوزوسیون را بازی کرده و پیاده نظام جریان معاند و برانداز در داخل کشور شده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشمر گفت: حمله شغال در روستای "قوژد" در نزدیکی این شهرستان منجر به مصدومیت چهار نفر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی پس از دو هفته تعطیلی دقایقی پیش آغاز شد.

خبرگزاری مهر

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و بررسی عملکرد دستگاه‌های مسئول در تحقق اهداف دولت هوشمند و ارائه خدمات دولت الکترونیک در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 29 شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است: گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد بررسی عملکرد دستگاه‌های مسئول در تحقق اهداف دولت هوشمند و ارائه خدمات دولت الکترونیک گزارش کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد دانشگاه...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد بررسی عملکرد دستگاههای مسئول در تحقق اهداف دولت هوشمند و ارائه خدمات دولت الکترونیک با حضور وزیر ارتباطات و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور در دستور کار مجلس قرار گرفت.

وب‌گاه فرارو

10 سال قبل مقام معظم رهبری، دستور دادند که تمامی کودکان کشور، حتی کودکان مهاجران غیرقانونی باید از حق تحصیل برخوردار باشند. اما متاسفانه تاکنون این دستور اجرایی نشده و وعده‌های مسوولان فقط در حد شعار باقی مانده است. برای همین کودکان مهاجر و به خصوص آن‌هایی که مدارک اقامتی ندارند مجبور می‌شوند به مجموعه ما یا چند مدرسه مشابهی که در تهران وجود دارد مراجعه کنند و با پرداخت شهریه، به تحصیل‌شان...

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور گفت: جمهوری اسلامی ایران سند تحول بنیادین آموزش و پرورش خود را با ابتناء به فلسفه تربیتِ ایرانی - اسلامی و بدون اتکا به رویکردهای تک بعدیِ سکولارِ موجود در سند 2030 تدوین کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

بر اثر برخورد صاعقه در روستای شریف‌آباد دهنو در شهرستان جیرفت یک مرد میان سال جان باخت.