دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با هشدار نسبت به وقوع سیلاب ناگهانی، برخورد صاعقه و آب‌گرفتگی معابر در 13 استان از کاهش محسوس دما در نیمه شمالی کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر عمومی، ریزش سنگ، کاهش دید و اختلال در تردد جاده‌ها و محور‌های کوهستانی از تبعات فعالیت این سامانه خواهد بود.

وب‌گاه الف

یک هوادار معترض در جریان یک رقابت تنیس در لندن خود را در زمین آتش زد که باعث شد ماموران خیلی زود برای نجات او عمل کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون هماهنگی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: سگ‌های بدون صاحب توسط اکیپ‌های ویژه، زنده‌گیری و با رعایت پروتکل‌ها به نقاهتگاه سایت آرادکوه منتقل می‌شوند.

خبرگزاری دانا

وزارت جهاد کشاورزی از خریدحدود یک میلیون و 411 هزار محموله گندم به ارزش 760 هزار و 125 میلیارد ریال را از کشاورزان خبرداد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سرپرست دفتر امور بین المللی گفت: برای اولین بار در حوزه صدور خدمات فنی و مهندسی به ویژه دانش بنیان با ازبکستان تحولات مثبت صورت گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: یافته‌های جدید محققان نشان می‌دهد ویروس کرونا جدیدی که اخیراً در خفاش‌های روسی کشف شده است می‌تواند انسان را آلوده کرده و در برابر واکسن‌ها مقاوم است. این موضوع باعث نگرانی محققان نسبت به حفره‌های امنیتی سیستم دفاعی در مقابل ویروس‌ها شد.

خبرگزاری دانشجو

خبرگزاری تسنیم

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: روز دوشنبه 4 مهر ماه سال جاری از الگوی کشت محصولات زراعی برای سال جدید رونمایی خواهد شد.

خبرگزاری دانا

اکبر زکی‌نژاد گفت: پس از یک دوره استراحت چند ماهه تابستانه و آفتاب‌دهی بستر گلخانه‌ها، کشت‌وکار مجدد انواع محصولات کشاورزی در مجتمع غدیر گلخانه شهرستان بهمئی آغاز شد.

خبرگزاری مهر

یک تولیدکننده تخم مرغ معتقد است علاوه بر افزایش قیمت تولید با حذف ارز ترجیحی، پایین بودن قیمت خرید تضمینی در کارخانه و پایین بودن توان اقتصادی از مهمترین مشکلات این صنعت است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

با هماهنگی وزارت جهاد کشاورزی و شرکت پشتیبانی امور دام با هدف تسریع در تنظیم بازار این کالای اساسی، هر کیلوگرم مرغ منجمد با کاهش 5 هزار تومانی نسبت به قیمت مصوب، هر کیلوگرم 40 هزار تومان عرضه می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست جهاد کشاورزی استان تهران از عرضه گسترده مرغ منجمد با قیمت 40 هزار تومان برای تنظیم بازار عرضه خبر داد.