دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: دانش آموزان عمق آموزه‌های دریافتی و سقفی که برای پرواز و رشد آنها هدف‌گذاری و در نظر گرفته شده است را بشناسند و با علوم و فناوری‌های پیشرفته آشنا شوند.

خبرگزاری دانا

سلیم، مدیر شرکت پشتیبانی امور دام استان یزد گفت: بدهی مرغ داران استان از این شرکت تنها 8میلیارد تومان است و ادعای 20میلیاردتومان بدهی اشتباه است.

خبرگزاری تسنیم

نشست کارشناسی موافقتنامه معاضدت حقوقی در امور کیفری بین ایران و هیئت حقوقی وزارت دادگستری ایتالیا در دیوان عالی کشور برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت زرو امیشنز دولوپمنتز باتری‌های هیبریدی حاوی نانومواد کربنی ساخته است که بعد از 1800 بار شارژ / دشارژ، هنوز 80 درصد ظرفیت اولیه خود را دارا هستند. نسل جدیدی از باتری‌هایی که قدرتمند هستند، چگالی توان بالاتر و عمر طولانی‌تری نسبت به باتری‌های رایج دارند و کاملاً از زباله‌های زیستی، پلاستیک بازیافتی و فلز قابل بازیافت ساخته شده‌اند، رقابت سختی...

خبرگزاری تسنیم

برای کنترل و تنظیم بازار داخلی صادرات هر کیلوگرم گوجه فرنگی و پیاز به ترتیب مشمول عوارض 4 هزار تومانی و 2 هزار تومانی از ابتدای مهر ماه تا آخر بهمن ماه سال جاری شد.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: طبق پیگیری‌های وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و همچنین مسوولان ارشد استان، کشور چین بعد از پرتقال خواستار واردات کیوی از مازندران است.

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - رییس اداره حفاظت محیط زیست اهواز، دود غلیظ در این شهرستان را ناشی از تداوم آتش‌سوزی بخش عراقی هورالعظیم اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم

مشاهدات میدانی نشان می دهد که قیمت هر کیلوگرم مرغ حدود 3 هزار تومان بالاتر از نرخ مصوب در تهران به فروش می رسد اما اقداماتی برای تنظیم بازار در دست اقدام است که می تواند این اختلاف قیمت محدود را نیز تعدیل کند.

وب‌گاه عصر ایران

یافته های پیشین نشان داده بود که ویروس خوستا -2 می تواند سلول های انسانی را آلوده کرده و در برابر واکسن های کرونا مقاوم باشد.

خبرگزاری دانا

محمد محمد زاده گفت: 192 هزار تن گندم با پایان یافتن فصل برداشت گندم در خراسان شمالی تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 45 درصد افزایش یافت.

خبرگزاری دانا

استاندار کرمان با انتقاد از طرح هایی که سال ها نیمه کاره رها شدند درخواست کرد تا برخی از طرح ها از دست سرمایه گذاران خلع ید شوند، در ادامه جلسه نیز مصوب شد تا رفع مشکل واحدهای تولیدی با اولویت کارخانه های دره زار و درآلو به سرعت انجام شود.

خبرگزاری تسنیم

در آخرین نشست کارگروه ملی مدیریت پسماند، سازمان حفاظت محیط زیست از بی‌اعتنایی بیمارستان‌ها و مطب‌ها به موضوع تفکیک پسماندهای عفونی از پسماند عادی انتقاد کرد.

وب‌گاه فرارو

بر اساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران و هشدار سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص نفوذ سامانه بارشی از اوایل وقت یکشنبه مورخ 3 مهر 1401 تا اواخر وقت دوشنبه 4 مهرماه؛ شاهد وزش باد نسبتا شدید، رگبار باران، کاهش محسوس دما، پدیده مه و احتمال رعد و برق در سطح استان به ویژه نیمه غربی خواهیم بود.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه 55 آنلاین

قیمت جدید مرغ اعلام شد / مصرف مرغ 50 درصد کم شد