یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

طبیعت و محیط زیست

طبیعت و محیط زیست

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: این وزارتخانه تا پایان شهریور ماه 1401، بیش از 2 برابر تکلیف قانونی به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: از مجلس شورای اسلامی انتظار داشتیم در قانون بودجه 1401 حداقل 20 درصد از عوارض آلایندگی پیش‌بینی شده در قانون هوای پاک را به صندوق ملی محیط زیست اختصاص دهد که متأسفانه این اتفاق نیفتاد.

خبرگزاری تسنیم

امروز آخرین مهلت بازدید و ثبت قیمت پیشنهادی برای شرکت در مزایده خودروهای سواری خارجی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مجری طرح گندم وزارت جهاد کشاورزی از تدوین و اجرای طرح پایداری خودکفایی تولید گندم در قالب الگوی کشت خبر داد و گفت: گندمکاران با اجرای الگوی کشت یارانه‌های کشت و بهره‌وری دریافت می‌کنند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل کانون پرورش فکری در نشست خبری هفته کودک گفت: حوزه کودک نیازمند یک قرارگاه هم‌آهنگی و هم‌افزایی است و درصدد هستیم از ظرفیت‌های کانون برای ایجاد چنین همگرایی استفاده کنیم.

خبرگزاری مهر

وزارت جهاد کشاورزی رتبه دوم صدور مجوز کسب و کارها در کارنامه درگاه ملی مجوزهای کشور را به خود اختصاص داد.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: همان‌طور که همه آلایندگی‌ها را در جامعه رها می‌کنیم؛ همان‌طور هم دستگاه‌های اجرایی باید این وظیفه را احساس کنند که در کاهش آلایندگی صنایع وظیفه دارند.

خبرگزاری مهر

مشهد قسمتی از پیاده‌رو خیابان شیرازی مشهد، مقابل یکی از شعبات بانک صادرات فرو نشست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط زیست بر استفاده این سازمان از همه ظرفیت‌های قانونی برای اجرای قانون هوای پاک تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

نتایج تحقیقات دانشمندان نشان می‌دهد که بر اثر گرمایش جهانی به‌زودی بارش باران در قطب شمال 2 برابر خواهد شد که این موضوع منجر به آب شدن یخ‌های قطبی و تأثیر بر حیات وحش قطب شمال خواهد شد.

خبرگزاری دانا

خبرهای مهم هفته گذشته کهگیلویه و بویراحمد در قالب دکه خبری با عنوان وعده‌های برجای مانده برای یک پروژه شهری در یاسوج، مافیای محیط زیست و حضور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در محکومیت اقدامات اغتشاش‌گران پرداخته شده است.

وب‌گاه الف

وزیر امور اقتصادی و دارایی از صدور 108 هزار مجوز کسب و کار در نیمه امسال خبر داد و گفت: در حوزه مالیاتی کارنامه موفقی داشتیم؛ به گونه‌ای که عملکرد بی نظیر نظام مالیاتی باعث شده شاهد رکوردهایی باشیم که در سال‌های اخیر بی سابقه بوده است.

خبرگزاری مهر

فعالیت مراکز معاینه فنی خودروهای شهر تهران در روز چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه اعلام شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کانون پرورش فکری گفت: کودکان ارزشمندترین سرمایه ملی هر جامعه‌ای هستند و آینده کشور را می سازند و کانون پروش فکری خانه آن‌هاست.