دوشنبه 16 مهر 1403

طرح "بنزین برای همه" بعد از کیش به قشم می‌رسد / آیا تعرفه آب افزایش می‌یابد؟

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
طرح "بنزین برای همه" بعد از کیش به قشم می‌رسد / آیا تعرفه آب افزایش می‌یابد؟

5 شرط ستاد ملی کرونا برای فعالیت اصناف، وضعیت سبد سهام عدالت و بانک‌ها باید از ساعت 7:30 صبح به مشتریان خدمت ارائه کنند از اخبار اقتصادی امروز است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهمترین اخبار اقتصادی امروز یکشنبه 12 دی ماه به شرح زیر است:

آیا تعرفه آب افزایش می یابد؟ محرابیان گفت: درحال حاضر هیچ برنامه ای برای افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف آب نداریم و به دنبال آن نیستیم.

بارش سنگین باران در شهرهای جنوبی تا فردا ادامه دارد یک مقام مسئول گفت: فردا در تمامی استان های کشور شاهد بارش باران هستیم، شدت این بارش ها در شهرهای جنوبی بسیار زیاد می شود.

بانک‌ها باید از ساعت 7:30 صبح به مشتریان خدمت ارائه کنند دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی، 11 دی‌ماه در نشستی با معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور خواست ساعت کاری بانک‌ها به صورت یکپارچه از سوی این سازمان اعلام شود.

طرح "بنزین برای همه" بعد از کیش به قشم می‌رسد سرپرست منطقه آزاد قشم گفت: ابتدا طرح "بنزین برای همه" در کیش آغاز می‌شود و با یک فاصله 2 تا 3 هفته‌ای این روند در قشم عملیاتی می شود.

5 شرط ستاد ملی کرونا برای فعالیت اصناف اتاق اصناف ایران اطلاعیه‌ای با موضوع 5 شرط ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای فعالیت 9 رسته شغلی صادر کرد.

تنها یک ایرلاین ایرانی پرواز‌های زیارتی دمشق را انجام می‌دهد اسعدی سامانی گفت: هم اکنون تنها یک ایرلاین ایرانی پرواز به دمشق را انجام می‌دهد و باید سازمان هواپیمایی ایران با سوریه برای افزایش تعداد پرواز رایزنی کند.

قیمت مسکن در بهار 1400 چقدر تغییر کرد؟ طبق اعلام مرکز آمار در بهار 1400 قیمت هر مترمربع زیربنای مسکونی 100 درصد، هر مترمربع زمین 104 درصد و نرخ اجاره بها 63 درصد نسبت به فصل مشابه سال قبل رشد داشت.

وضعیت سبد سهام عدالت در دوازدهم دی ماه وضعیت شرکت‌های بورسی سهام عدالت و نوسان قیمت هر سهم در این گزارش قابل مشاهده است.

قرعه کشی فروش فوق العاده محصولات سایپا برگزار شد قرعه کشی فروش فوق العاده سایپا با حضور نهاد‌های نظارتی برگزار شد.