یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

طرح بهسازی مسیر سربند به مشگین‌شهر در زمان مقرر تکمیل می‌رسد

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
طرح بهسازی مسیر سربند به مشگین‌شهر در زمان مقرر تکمیل می‌رسد

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: حدود 16 ماه پیگیر تامین منابع مالی مسیر سربند به مشگین شهر بودیم که با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مربوطه ضمانت‌نامه بانک ملت از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور صادر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده برای تعریض و آسفالت مسیر 20 کیلومتری سربند به مشگین‌شهر گفت: 7 کیلومتر از این مسیر آسفالت شده و 13 کیلومتر باقی‌مانده هم به پیمانکار واگذار شده که پیش‌بینی می‌شود تا سال آینده عملیات اجرایی این طرح تکمیل شود.

وی همچنین از صدور ضمانت‌نامه بانکی ماده 56، منابع مالی تکمیل مسیر سربند به مشگین‌شهر خبر داد و گفت: حدود 16 ماه پیگیر تامین منابع مالی مسیر سربند به مشگین‌شهر بودیم که با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مربوطه ضمانت نامه بانک ملت از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور صادر شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: برای تامین منابع مالی مورد نیاز این مسیر، بانک ملت نیز باید مجوز ماده 22 تامین منابع مالی بانک مرکزی را اخذ کرده و وزارت راه و شهرسازی، قرارداد مربوطه را برای اختصاص منابع مالی امضا کند تا با تخصیص آن طرح بهسازی سربند به مشگین‌شهر در زمان مقرر به بهره‌برداری برسد.

وی در خصوص مطالبات پیمانکار طرح احداث باند دوم مسیر سربند به مشگین‌شهر هم گفت: برای پرداخت مطالبات پیمانکار طرح، یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار از طریق ماده 56 و کمک مالی بانک ملت اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام /