دوشنبه 16 مهر 1403

طلسم پرشورها در زمین حریفان می‌شکند؟

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
طلسم پرشورها در زمین حریفان می‌شکند؟

تراکتورِ ساغلام در آخرین بازی فصل خود به دنبال شکستن طلسم ناکامی‌هایش در زمین حریفان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، تراکتور در دیدارهای خارج از خانه خود در فصل جاری عملکرد ضعیفی را به ثبت رسانیده و تا هفته پایانی نتوانسته است در این دیدارها به پیروزی برسد.

طبق آمار و ارقام؛ صفر برد، 7 مساوی و 7 باخت در 14 بازی ماحصل کار این تیم در زمین حریفان بوده که میانگین ناامیدکننده نیم امتیاز به ازای هر بازی است!

تفکیک امتیازات کسب شده نیز نشان می‌دهد تی‌تی‌ها از 28 امتیاز خود 7 امتیاز را در خارج از خانه کسب کرده‌اند که یک چهارم امتیازات این تیم را شامل می‌شود.

بر اساس این آمار و جدول بیرون از خانه لیگ بیست‌ویکم، تنها دو خط تیره مقابل تیم‌ها وجود دارد که یکی از آن‌ها در برابر تعداد بردهای تراکتور کشیده شده است.

در این جدول، تراکتور در جایگاه پانزدهم و ماقبل آخر ایستاده و فقط فجرسپاسی، تیم سقوط کرده شیرازی است که وضعیت بدتری نسبت به این تیم دارد.

در یک بررسی دیگر، تراکتور در بازی‌های خارج از خانه 5 بار با کیت دوم خود که سفید رنگ است به میدان رفته که تنها دو مساوی به دست آورده و در سه دیدار شکست خورده است.

در واقع، عملکرد تیم محبوب پرشورها در زمان استفاده از لباس میهمانی به مراتب ضعیف‌تر بوده و به عبارتی، تراکتور در فصل جاری با رخت سفیدش سفیدبخت نشده است!

اکنون تنها امید تراکتوری‌ها برای پاره کردن این نوار ناکامی و پاک کردن خط تیره مقابل بردهایشان در خارج از خانه، به بازی با نساجی دوخته شده است.

جایی که تراکتور آخرین دیدار فصل خود را مقابل حریف مازنی برگزار خواهد کرد و البته با روندی رو به رشد تحت هدایت «ارطغرل ساغلام» سرمربی ترک‌تبارش به استقبال این دیدار می‌آید.

این درحالی است که ساغلام در دوره قبلی حضورش در تراکتور بازی پایانی لیگ را با پیروزی به اتمام رساند و این موضوع نکته امیدوارکننده دیگری برای تی‌تی‌ها محسوب می‌شود.

باید منتظر ماند و دید که آیا سرمربی ترکیه‌ای اینبار نیز در گام آخر لیگ برتر موفق به کسب پیروزی و مهمتر از آن، شکستن طلسم یک فصل نبردن در زمین حریفان می‌شود یا خیر؟

انتهای پیام /