دوشنبه 16 مهر 1403

عارف در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران: ده‌ها مجاهد بزرگ همچون سیدحسن از میان جوانان حزب‌الله برمی‌خیزند

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
عارف در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران: ده‌ها مجاهد بزرگ همچون سیدحسن از میان جوانان حزب‌الله برمی‌خیزند

اقتصادنیوز: معاون اول رئیس جمهور با حضور در دفتر جنبش حزب الله در تهران گفت: ما نگران آینده مقاومت نیستیم، چرا که مطمئن هستیم به جای شهید عزیزمان، ده‌ها مجاهد بزرگ همچون سیدحسن از میان جوانان حزب الله برمی‌خیزند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از صدا و سیما، معاون اول رئیس جمهور ضمن حضور در دفتر جنبش حزب الله در تهران، با ادای احترام به مجاهد کبیر، شهید سید حسن نصرالله و فرماندهان مقاومت گفت: شهادت دبیر کل حزب الله، اگر چه ضایعه بزرگی برای جهان اسلام بود و بزرگمردی از مجاهدان تاریخ را از ما گرفت، اما مطمئن هستیم نگاه الهی و راه خدایی ایشان با جدیت ادامه می‌یابد.

آقای عارف با محکوم کردن جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و جنوب لبنان افزود: ما به لطف خدا مطمئن هستیم که به جای سید حسن، از میان مجاهدان حزب الله، ده‌ها سیدحسن به حزب الله تقدیم خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور افزود: مردم لبنان، در تمامی مراحل، قدرشناسی خود را نسبت به مقاومت نشان داده‌اند و ان‌شاءالله آینده در لبنان متعلق به حزب الله است تا بتواند بر رژیم غاصب و ددمنش حاکم بر فلسطین پیروز شود.

خبر مرتبط حمله موشکی حزب الله به شهرک کرمئیل در شمال فلسطین اشغالی

اقتصادنیوز: حزب الله لبنان در دومین عملیات امروز خود، یکی از شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داد.

وی افزود: مردم و مسئولان کشور ما هم که برخاسته از همین مردم هستند، لبنان و فلسطین را مسئله خود می‌دانند و در کنار آنها خواهند بود.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
عارف در دفتر حزب‌الله لبنان در تهران: ده‌ها مجاهد بزرگ همچون سیدحسن از میان جوانان حزب‌الله برمی‌خیزند 2