دوشنبه 2 مهر 1403

عارف یک مصوبه مهم را ابلاغ کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
عارف یک مصوبه مهم را ابلاغ کرد

معاون اول رئیس‌جمهور تصویب‌نامه هیأت وزیران درخصوص تعیین اعضای شورای حقوق و دستمزد را ابلاغ کرد.

محمدرضا عارف تصویب نامه هیات وزیران در خصوص اعضای شورای حقوق و دستمزد را به سازمان اداری و استخدامی کشور، وزارت آموزش و پرورش و وزارت کشور ابلاغ کرد.

هیات وزیران در جلسه 25 شهریور سال جاری به پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور و به استناد ماده 74 قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب 1386 تصویب کرد: وزیران آموزش و پرورش و کشور به‌عنوان اعضای منتخب هیأت وزیران در شورای حقوق و دستمزد تعیین می‌شوند.

خبر مرتبط گزارش عارف از اقدامات دولت برای معدن طبس

معاون اول رئیس جمهور با تسلیت به خانواده جانباختگان حادثه معدن زغال سنگ طبس گفت: در جلسه امروز گزارش‌های جامعی از روند درمان مجروحان و مصدومان این حادثه تلخ ارائه شد که از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌خواهیم تلاش‌ها با جدیت بیشتری هم در درمان مصدومان طبس و هم مداوای مجروحان حادثه تروریستی لبنان ادامه یابد.

مطابق ماده 74 قانون مدیریت خدمات کشوری، به منظور هماهنگی در تعیین حقوق و مزایای کارمندان دستگاه های اجرائی، شورای حقوق و دستمزد با عضویت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و وزیر امور اقتصادی و دارایی و دو نفر از وزراء به انتخاب هیأت وزیران و رئیس دستگاه ذی ربط و مجموعأ دو نفر نماینده از کمیسیون‌های اجتماعی و برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی (به عنوان ناظر) تشکیل می‌شود.

پیشتر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عضو این شورا بود که وزیر کشور جایگزین وزیر کار شد.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

عارف یک مصوبه مهم را ابلاغ کرد 2