سه‌شنبه 3 مهر 1403

عذرخواهی گوتی از رقبای رئال: شوخی بدی بود

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
عذرخواهی گوتی از رقبای رئال: شوخی بدی بود

گوتی، کارشناس دازن و بازیکن سابق رئال مادرید، به دلیل اظهارات توهین آمیز نسبت به اتلتیکومادرید و رایووایه‌کانو مجبور به عذرخواهی شد.

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته، خوزه ماریا گوتیرز "گوتی" پس از سخنان عجیب درمورد اتلتیکومادرید و رایووایه‌کانو در مرکز جنجال‌ها قرار گرفت.

به مناسبت لغو کنسرت‌ها در سانتیاگو برنابئو به دنبال شکایت همسایگان از سر و صدای هنگفت، ستاره سابق رئال مادرید گفت: "ما عاشق کنسرت هستیم و امیدوارم در مادرید تعداد زیادی کنسرت داشته باشیم. من عاشق موسیقی هستم و آن را دوست دارم. هر جا کنسرتی برگزار شود، می‌توان اتلتیکو و رایو را حذف کرد."

این منجر به انتقادات زیادی در رسانه‌های اجتماعی برای کارشناس فعلی دازن شد که پس از اظهاراتش مجبور به عذرخواهی در صفحه رسمی ایکس خود شد.

او در بیانیه‌ای نوشت:"اتلتیکومادرید و رایو وایه‌کانو دو باشگاه بزرگی هستند که به همه هواداران فوتبال لحظات عالی در این ورزش هدیه داده‌اند. از کسانی که آزرده شدند، عذرخواهی می‌کنم. همه این‌ها یک شوخی بوده اما در عین حال بیجا بوده و مایه تأسف است."

بعد از تمام هجمه‌هایی که به خاطر صحبت‌های او به راه افتاد، به نظر می‌رسد شماره 14 سابق رئال مادرید، با این عذرخواهی توانسته دلجویی به موقعی از دو تیم دیگر مادرید داشته باشد.

عذرخواهی گوتی از رقبای رئال: شوخی بدی بود 2