شنبه 6 مرداد 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با پیروزی مسعود پزشکیان گمانه زنی ها درباره آینده روابط ایران و آمریکا اوج گرفته است. بسیاری با اشاره به موانعی که بایدن در داخل با آن روبرو است و همچنین فعل و انفعال‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای، رایزنی میان تهران و واشنگتن در بازه زمانی کوتاه را بعید می‌دانند.

وب‌گاه عصر ایران

آنطور که یک مطالعه جدید نشان می‌دهد، سنگ‌نوشته‌ای به خط عربی که بر روی تخته‌سنگی در نزدیکی یک مسجد متروکه در عربستان سعودی حک شده، ممکن است توسط «حنظله بن ابی عامر»، یکی از یاران پیامبر اسلام، حکاکی شده باشد.

خبرگزاری تسنیم

هنوز دولت پزشکیان تشکیل نشده برخی چهره‌های سیاسی به دنبال آن هستند تا با سیاه نمایی 3 سال طی شده از دولت سیزدهم باب بهانه جویی را گشوده و از فشار اجتماعی که تحقق مطالبات مردم را از رئیس جمهور منتخب توقع دارد بکاهد.

وب‌گاه عصر ایران

المپیک ورزش‌های الکترونیک، سال 2025 در عربستان برگزار خواهد شد و 60 میلیون دلار جایزه به شرکت‌کنندگان در این رویداد اختصاص خواهد یافت.

خبرگزاری تسنیم

تیم فوتبال النصر به دلیل نداشتن بودجه لازم توان خرید ستاره‌های جدید را ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارش منابع ثانویه اوپک نشان می‌دهد تولید نفت ایران در ماه ژوئن 13 هزار بشکه افزایش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه رم هافبک الجزایری‌اش را به به یکی از تیم‌های لیگ حرفه‌ای عربستان فروخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری مهر

گفته می‌شود به خاطر تهدید عربستان، کشورهای گروه 7 طرح مصادره دارایی‌های روسیه را کنار گذاشته اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرخ‌پوشان پایتخت برای تقویت سمت راست خط دفاعی خود به دنبال جذب یک مدافع مراکشی هستند. پرسپولیس هنوز در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه موفق به جذب بازیکن جدیدی نشده و توافق با مرتضی پورعلی‌گنجی، وحید امیری و عیسی آل‌کثیر برای ادامه همکاری، مهم‌ترین دستاورد سرخ‌پوشان پایتخت در بازار تابستانه محسوب می‌شود. در این میان البته تلاش مدیران باشگاه پرسپولیس بر این بوده که بتوانند طلسم ثبت اولین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پنتاگون خبر داد که وزیران دفاع روسیه و آمریکا برای دومین بار در هفته های اخیر تلفنی با یکدیگر گفت و گو کردند.

وب‌گاه فرارو

سرخ‌پوشان پایتخت برای تقویت سمت راست خط دفاعی خود به دنبال جذب یک مدافع مراکشی هستند.

وب‌گاه گسترش

رئیس جمهوری منتخب، با انتشار مقاله‌ای با عنوان "پیام من به جهان رسید"، نگرش و سیاست خود را درباره روابط با کشورهای منطقه، آفریقا، چین، روسیه، اروپا و آمریکا شرح داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرخیو راموس بعد از جدایی از پاری سن ژرمن با پیشنهاد عربستانی‌ها مواجه شد، اما او تصمیم گرفت که به رقابت‌های لالیگا برگردد تا پیراهن تیم محبوبش سویا را برتن کند. راموس فصل قبل با پیراهن سویا عملکرد خوبی در رقابت‌های لالیگا داشت، اما جدایی او از این تیم قطعی شده است. این بازیکن باتجربه در 38 سالگی قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد و هم‌چنان می‌خواهد...

خبرگزاری تسنیم

سرمربی پیشین پاری‌سن‌ژرمن برای امضای قرارداد با تیم فوتبال الاتحاد عربستان وارد شهر جده شد.

وب‌گاه فرارو

بیماری از نیمه‌های مردادماه، تبدیل به اپیدمی می‌شود؛ این هشداری است که از سوی مسئولان بهداشتی کشور داده شده است. بیماری تب خونریزی‌دهنده دنگی است که شیوعش از امارات شروع شده و هر روز به تعداد مبتلایان اضافه می‌شود. تاکنون گزارش مرگ سه نفر ثبت شده؛ یک زن 84 ساله که از امارات به ایران آمده و دو نفر دیگر که در امارات جانشان را از دست داده بودند و در امارات علت مرگشان ایست قلبی ثبت شده...