سه‌شنبه 3 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه عصر ایران

در یکی از بزرگترین نقل و انتقالات تاریخ فوتبال عربستان، باشگاه الهلال عربستان با پیشنهادی نجومی به دنبال جذب رافینیا، ستاره برزیلی بارسلونا، است.

وب‌گاه خبر آنلاین

پزشکیان گفت: من یک اصولگرا هستم اما برای رسیدن به اصول نیاز به اصلاح است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسعود پزشکیان گفت: الان از همین آدمها که از سفارتخانه بالا رفتند در پستهای دولتی هستند. چرا جلوی اینها را نگرفتیم؟ بنده از روز اول گفتم که سیاست های کلی مقام معظم رهبری را قبول دارم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسعود پزشکیان گفت: چه کسی از سفارت انگلیس بالا رفت و آنجا را بست؟ اصلاح طلبان؟ چه کی سفارت عربستان را آتش زد و نماز هم خواندند و بعد در روزنامه گفتند دستاورد داشتیم! کی این کار را کرد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چهارمین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به موضوع مسایل سیاسی و سیاست خارجی اختصاص داشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: دیپلمات های دولت روحانی، آقایان اسدی و نوری هم با اقتدار دیپلماتیک آقای رئیسی آزاد شدند. علی اف اواخر دولت آقای روحانی برای ایران خط و نشان می کشید؛ بحرین و جیبوتی هم روابط را با ما قطع کرده بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: حامیان جناب برادرم پزشکیان تعادلی در سیاست خارجی و مناسبات بین المللی ندارند و تک چشمی به دنیا نگاه می کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مذاکرات ایران و بحرین برای آزادسازی منابع مسدود شده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سایر بانک‌های ایرانی در بحرین آغاز شد.

وب‌گاه ورزش سه

رسانه‌های اماراتی جزئیات پیشنهاد بزرگ الاتحاد عربستان به سفیان رحیمی، ستاره مراکشی العین، در فصل نقل و انتقالات تابستانی را فاش کردند.

خبرگزاری دانشجو

سرپرست وزارت امور خارجه در نشست خبری مشترک مجمع گفتگوی همکاری آسیا گفت: دو طرف توافق کردند که مراحل گفتگو برای بررسی ترتیبات لازم برای احیای روابط شان و از سرگیری مناسبات دوجانبه بین تهران و منامه را آغاز کنند.

وب‌گاه ورزش سه

آیمریک لاپورت در آستانه بازی امشب اسپانیا مقابل آلبانی درباره شایعات جدایی‌اش از النصر و بازگشت به لالیگا صحبت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

محمدرضا بهرامن، نایب‌رئیس اتاق ایران با اشاره به هدفگذاری‌های انجام شده برای توسعه و رشد اقتصاد کشور، تاکید کرد: توسعه و رشد اقتصادی پایدار به ابزارهایی نیاز دارد و بدون تامین ابزار و زیرساخت‌های لازم، محقق نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفر بن سلمان به قطر، نقطه عطفی در روابط دو بازیگر تعریف کرد، تا جایی که گروهی از تحلیلگران از این سفر تحت عنوان رنسانس عربستان و قطر یاد می کنند؛ رخدادی که زمینه را برای حضور سرمایه گذاران قطری در عربستان هموار و همزمان تعاملات تجاری دو بازیگر را افزایش داد.

وب‌گاه فرارو

توجه به مناظرات و میزگرد بعضی از کاندیدا‌های این دوره از انتخابات رئیس جمهوری و راهبرد، رویکرد و رفتار بعضی از آن‌ها در قبال به چالش کشیدن، تهمت، تخریب و استهزاء رقیبان خود حاوی نکات جالبی است که خود میتواند از پدیده‌ای تازه حکایت کند و بدون شک زمینه در ارتقاء بدون ریشه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست وزارت امورخارجه در حاشیه نوزدهمین نشست وزرای خارجه مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا با «ولید الخریجی» قائم مقام وزارتخارجه عربستان دیدار و گفت‌وگو کرد.