سه‌شنبه 3 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه عرشه آنلاین

ادعای علیرضا زاکانی درباره مخالفت اش با حمله به سفارتخانه ها تکذیب شد ادعای علیرضا زاکانی درباره مخالفت اش با حمله به سفارتخانه ها تکذیب شد علیرضا زاکانی در مناظره چهارم گفت بنده هیچ وقت در عمرم حمله به سفارت را تایید نکرده‌ام.

وب‌گاه فرارو

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه‌ای نسبتا متفاوت گفت: درباره انتخاب تیم‌ها با بازیکنان قدیمی صحبت می‌کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

مناظره چهارم متفاوت از سه مناظره دیگر برگزار شد، داغ و پر از جدل، اما نکته‌ای که در این مناظره بیش از همه به چشم آمد، رونمایی از هماهنگی 4 کاندیدای جریان انقلاب برای حملات پی در پی به دولت‌های یازدهم و دوازدهم بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: از منظر گروهی از ناظران تلاش های پکن برای عهده دار نقش میانجیگر در مناقشه روسیه و اوکراین بی نتیجه است؛ چرا که رهبران چین صرفا بدین طریق تلاش دارند تا بستر را برای تحقق جاهط لبی هایشان هموار کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

امشب سرانجام سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خوان کارلوس گاریدو رسما بعنوان سرمربی جدید باشگاه پرسپولیس انتخاب شد. خوان کارلوس گاریدو رسما بعنوان سرمربی جدید باشگاه پرسپولیس انتخاب شد. خوان کارلوس گاریدو مربی 54 ساله اسپانیایی که سابقه هدایت رئال بتیس، ویارئال، کلوب بروژ، الاتفاق عربستان و العین امارات را دارد

وب‌گاه عصر ایران

"حل اختلافات میان ایران با دو کشور بحرین و عربستان سعودی در سایه وجود یک دولت با اختیار در تهران محقق شد".

وب‌گاه خبر آنلاین

زاکانی در آذر 1390 در گفت‌وگویی حمله به سفارت انگلیس را «خشم مقدس» توصیف و از آن حمایت کرد.

وب‌گاه فرارو

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت خوزستان علائم بیماری تب دانگ از طریق نیش پشه آئدس را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به افزایش مراجعات حجاج به مراکز پزشکی مدینه و مکه گفت: 37 زائر حج در بیمارستان‌های عربستان سعودی بستری هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به افزایش مراجعات حجاج به مراکز پزشکی مدینه و مکه گفت: 37 زائر حج در بیمارستان‌های عربستان سعودی بستری هستند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به افزایش مراجعات حجاج به مراکز پزشکی مدینه و مکه گفت: 37 زائر حج در بیمارستان‌های عربستان سعودی بستری هستند.‌