سه‌شنبه 3 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به افزایش مراجعات حجاج به مراکز پزشکی مدینه و مکه گفت: 37 زائر حج در بیمارستان‌های عربستان سعودی بستری هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به افزایش مراجعات حجاج به مراکز پزشکی مدینه و مکه گفت: 37 زائر حج در بیمارستان‌های عربستان سعودی بستری هستند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر با اشاره به افزایش مراجعات حجاج به مراکز پزشکی مدینه و مکه گفت: 37 زائر حج در بیمارستان‌های عربستان سعودی بستری هستند.‌

وب‌گاه عرشه آنلاین

پزشکیان: من تانک نیستم، من نقطه‌زن نیستم، من غلط انداز و لاف‌زن نیستم. من خاک پای شما عزیزان، مسعود پزشکیان هستم.

وب‌گاه ورزش سه

ژوزه مورینیو که پس از اخراج از رم در ژانویه، هدایت یازدهمین تیم خود را برعهده گرفته، همه را غافلگیر کرد. او با امضای قراردادی دو ساله جانشین اسماعیل کارتال در فنرباغچه شد.

وب‌گاه گسترش

به توقع می‌رسد که تا سال 2027، ترافیک جهانی دیتای اینترنت موبایل به ازای هر گوشی هوشمند به مقدار 42 گیگابایت در ماه برسد. این افزایش باعث ایجاد یک رشد چشمگیر به نسبت سال 2017 خواهد شد که حدوداً 16 برابر بیشتر است. این افزایش همزمان با افزایش تعداد کاربران اینترنت در سراسر جهان، به ویژه در کشورهایی با درآمد متوسط، رخ می‌دهد.

وب‌گاه عصر ایران

تیم فوتبال الهلال عربستان با کسب 1737 امتیاز، عنوان بهترین تیم باشگاهی قاره آسیا را در جدیدترین رده بندی فیفا از آن خود کرد. در این رده بندی، پرسپولیس با 1621 امتیاز در صدر تیم‌های ایرانی قرار گرفته و استقلال با 1600 امتیاز در رده دوم جای دارد. سپاهان نیز با 1539 امتیاز در رده نهم آسیا و سوم ایران ایستاده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: این ما هستیم که می‌توانیم با همین ترامپ که شما مردم را از او می‌ترسانید، مذاکره کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

قاضی‌زاده هاشمی: آقای پزشکیان ستادهایشان را کنتراتی به کابینه روحانی داده‌اند. در کدام دولت به سفارت عربستان تعرض شد و دولت وقت چرا ماجرا را مدیریت نکرد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امیرحسین قاضی زاده هاشمی گفت: ین ما هستیم که با همین ترامپ که شما مردم را از او می ترسانید می توانیم مذاکره کنیم و خواست کشور را به او تحمیل کنیم. برخی در دولت آقای روحانی، به قیمت دلار فعلی، 750 میلیون تومان حقوق می‌گرفتند!

وب‌گاه عصر ایران

باشگاه الاتحاد عربستان در اقدامی شوکه‌کننده، پیشنهادی 20 میلیون دلاری (معادل 1200 میلیارد تومان) برای جذب سفیان رحیمی، ستاره مراکشی العین امارات، ارائه کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسعود پزشکیان، کاندیدای انتخابات به ماجرای سفارت انگلیس و عربستان در مناظره اشاره کرد. مسعود پزشکیان، کاندیدای انتخابات به ماجرای سفارت انگلیس و عربستان در مناظره اشاره کرد. پزشکیان گفت: چه کسی از دیوار سفارت بالا رفت؟ اصلاح طلبان این کار را کردند؟ چه کسی سفارت عربستان را آتش زد، بعد هم آنجا نماز خواندند. بعد در روزنامه هایی که مال این ها بود، نوشتند که ما دستاورد بزرگی داریم. این باعث...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عصر ایران

باشگاه النصر عربستان که این فصل با درخشش کریستیانو رونالدو توجهات زیادی را به خود جلب کرده، در آستانه یک انتقال بزرگ دیگر قرار دارد.

وب‌گاه الف

«سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اطرافیان آقای پزشکیان تعادلی در سیاست خارجی و مناسبات بین‌المللی ندارند و تک چشمی به جهان نگاه می‌کنند در حالی که شهید رئیسی این تابو را شکست و با اقتدار سایه جنگ را از کشور دور کرد.