سه‌شنبه 3 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

لاپید گفت: کابینه کنونی با ریاست بنیامین نتانیاهو مانع توافق عادی سازی روابط با عربستان است چراکه با به رسمیت شناختن کشور فلسطین که یکی از شروط عربستان است، مخالف است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، خوان کارلوس گاریدو فرناندز، مربی سرشناس اسپانیایی، به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس معرفی شد. گاریدو که متولد 29 مارس 1969 در والنسیا است، در گذشته هدایت تیم‌های معروفی همچون ویارئال و رئال بتیس در لالیگا را بر عهده داشته و تجربه‌های موفقی در کشورهای عربی و آفریقایی نیز دارد. اما در کارنامه او اخراج‌های متعددی هم به چشم می‌خورد که نشان از...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست وزارت امور خارجه در دیدار با قائم مقام وزیر خارجه عربستان تاکید کرد دو کشور عزم و اراده جدی برای پیگیری تعمیق و توسعه روابط در عرصه های مختلف دارند و معتقدیم نباید مانعی فراروی این روند وجود داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

قائم مقام وزارت امور خارجه عربستان ابراز اطمینان کرد که با برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری و تشکیل دولت جدید، مردم ایران این مرحله را با موفقیت پشت سر خواهند گذاشت.

وب‌گاه الف

آقای ولید الخریجی، قائم مقام وزیر خارجه عربستان که برای شرکت در نوزدهمین نشست وزرای خارجه کشورهای عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD) به تهران سفر کرده، در حاشیه این نشست با علی باقری سرپرست وزارت امور خارجه دیدار و گفتگو کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شورای امنیت ملی روسیه صدور حکم بازداشت دو نظامی ارشد این کشور در دیوان کیفری بین‌المللی را اقدامی پوچ دانست، زیرا به گفته این شورا، دادگاه لاهه در روسیه اختیار قضایی ندارد.

وب‌گاه فرارو

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای 37 درجه سانتیگراد گرم‌ترین ایستگاه استان تهران در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

وب‌گاه ورزش سه

ناچو فرناندز با انتشار پستی احساسی رسما از جدایی خود از رئال مادرید خبر داد و با هواداران خداحافظی کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه امروز در تماس تلفنی با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه به بررسی حملات تروریستی در داغستان پرداخت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از آنکه یک هوادار جوان رونالدو در یورو 2024 به سمت رونالدو دیوید، یوفا درخواست کرد که امنیت مسابقات تشدید شود. پس از آنکه یک هوادار جوان رونالدو در یورو 2024 به سمت رونالدو دیوید، یوفا درخواست کرد که امنیت مسابقات تشدید شود. به گزارش عرشه آنلاین؛ در بازی پرتغال و ترکیه یک پسربچه 10 ساله دزدکی وارد زمین شد و به سمت کریستیانو رونالدو دوید و او را در آغوش گرفت. این پسربچه که «برات»...

وب‌گاه عرشه آنلاین

به نظر می رسد که شبکه MBC Persia اکثر میزان مخاطبان را طی هفته‌های اخیر از دست داده است! شبکه سرگرمی MBC Persia که با انتخاب فیلم از بین فیلم های قدیمی و کمتر محبوب و پخش آنها با زیرنویس و از طرفی پخش سریال های درام "ترکیه ای" آنچنان نتوانسته بین شبکه های فارسی زبان محبوبیت کسب نماید، حالا با قطع یک برنامه طنز، با افت مخاطب مواجه شده است. پیش از این اخباری از اختلاف شدید سینا ولی‌الله...

خبرگزاری تسنیم

هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" برنامه بازگشت حجاج در روز پنجم تیرماه به فرودگاه‌های مشهد، کرمان و اهواز را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهاجم رئال مادرید برای انتقال به لیگ ستارگان قطر چراغ سبز نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

تیم اپه بانوان کشورمان با ایستادن در رده دوازدهم مسابقات قهرمانی آسیا به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی شمشیربازی اپه زنان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا کویت دوازدهم شد.