سه‌شنبه 3 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

وب‌گاه فرارو

یک زن ژاپنی و فرزندش که در ایستگاه اتوبوس بودند، زخمی شدند، اما جانشان در خطر نیست و به بیمارستان منتقل شدند. یک زن چینی هم که راهنمای اتوبوس بود مورد اصابت چاقو قرار گرفت و در وضعیت وخیمی قرار دارد.

وب‌گاه فرارو

در آزادراه تهران - شمال مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل تونل شماره 17 تا شهرستانک و تونل البرز تا انتهای آزادراه، محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های رینه، گزنک و سه راهی چلاو ترافیک سنگین گزارش شده است.

وب‌گاه فرارو

ز 4 تا 10 تیر در شمال غرب، دو سوی کوه‌های البرز، زاگرس شمالی، بخش‌هایی از شمال شرق و جنوب شرق کشور و مناطق کوهستانی مرکز استان کرمان بارش رخ می‌دهد که در مرکز و غرب کوه‌های البرز، استان اردبیل و نیمه شمالی استان‌های آذربایجان بیش از نرمال بوده و با احتمال 50 تا 75 درصد بارش انباشته در بخش‌هایی از این مناطق در محدوده 50 میلیمتر پیش‌بینی شده است. سایر مناطق کشور بارش موثری دریافت نمی‌کنند.

وب‌گاه ورزش سه

نیمار در یک مصاحبه سرگرم‌کننده، در مورد وینیسیوس ادعای جالبی مطرح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مصوبه شورای اقتصاد در خصوص توسعه فازهای جدید میدان گازی پارس جنوبی و افزایش سقف اعتباری (مجموعاً تا سقف 3072 میلیون دلار) و زمانی قراردادهای طرح های توسعه آن میدان ابلاغ شد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی تیم نوجوانان فلسطین اعلام کرد که یکی از بازیکنانش قبل از شروع مسابقات قهرمانی غرب آسیا به شهادت رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شنبه 12 دی 1394 بود که عده‌ای در تهران با توجیه اعتراض به اعدام شیخ نمر، به سفارت عربستان حمله کردند؛ حمله‌ای که نتایج فاجعه‌باری نیز در روابط ایران و عربستان به همراه داشت. شنبه 12 دی 1394 بود که عده‌ای در تهران با توجیه اعتراض به اعدام شیخ نمر، به سفارت عربستان حمله کردند؛ حمله‌ای که نتایج فاجعه‌باری نیز در روابط ایران و عربستان به همراه داشت. ذشنبه 12 دی 1394 بود که عده‌ای در تهران...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

شنبه 12 دی 1394 بود که عده‌ای در تهران با توجیه اعتراض به اعدام شیخ نمر، به سفارت عربستان حمله کردند؛ حمله‌ای که نتایج فاجعه‌باری نیز در روابط ایران و عربستان به همراه داشت.

وب‌گاه فرارو

«متأسفانه شاخص میانگین 24ساعته آلودگی هوا 176 و شاخص لحظه‌ای در برخی ایستگاه‌ها به عدد 500 رسیده است. بدین ترتیب شاهد افزایش چشمگیر شاخص آلایندگی در حد اضطراری برای عموم و همچنین افزایش ذرات گرد و غبار و کاهش میدان دید در اصفهان بودیم.»

وب‌گاه فرارو

سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس در کارنامه خود روز‌های پرنوسانی را سپری کرده است. در سابقه کاری او هم صعود به لیگ قهرمانان اروپا دیده می‌شود و هم اخراج‌های پیاپی به چشم می‌خورد.

خبرگزاری تسنیم

باشگاه پرسپولیس رسماً از سرمربی اسپانیایی و جدید تیم فوتبال این باشگاه رونمایی کرد.

وب‌گاه فرارو

5 بازیکن بزرگ و سرشناس که در تابستان سال قبل راهی لیگ عربستان شدند در تابستان مجبور به ترک این کشور هستند.

وب‌گاه فرارو

کارشناس هواشناسی گفت: امروز سامانه بارشی در نواحی شمالی کشور فعال است و خطر وقوع سیلاب وجود دارد.