سه‌شنبه 3 مهر 1403

عربستان سعودی

عربستان سعودی

خبرگزاری تسنیم

هافبک تیم ملی فرانسه در پایان دیدار تیم‌های ملی هلند و فرانسه به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پلیس نظامی برزیل روز جمعه تایید کرد که در پی حمله مهاجمان مسلح به جشنی در میدان شهر در شمال شرقی ایالت سئارا برزیل، حداقل هفت نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور فلسطین و سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه از مقام خود کناره‌گیری کرد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی پرتغالی سپاهان هفتمین جام خود را هم در آسیا به دست آورد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان صداوسیما ضمن تقدیر از مجریان میزگردهای انتخاباتی تلویزیون اظهار کرد که میزگردهای تخصصی، اقدام تحولی رسانه ملی در این دوره انتخابات است.

وب‌گاه فرارو

مارکا امروز گزارش داد که رئال به خوسلو پیشنهاد تمدید داده، ولی از عربستان نیز برای او پیشنهاد مالی بسیار بهتری رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

داوران ایرانی امشب برای حضور در کلاس سالانه الیت آسیا به عربستان سفر می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، پیش‌بینی‌ها درست از آب در آمد و همانطور که انتظار می‌رفت ایران در سید یک مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی قرار گرفت. با پایان دور دوم مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال، حالا سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت رسمی سیدبندی تیم‌های مختلف قاره برای انجام قرعه‌کشی مرحله سوم این پیکارها را اعلام کرد که مطابق انتظار ایران در گلدان اول و سید نخست قرار دارد. این...

وب‌گاه ورزش سه

مارکا امروز گزارش داد که رئال به خوسلو پیشنهاد تمدید داده ولی از عربستان نیز برای او پیشنهاد مالی بسیار بهتری رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت‌های سرسام‌آور، تبدیل شدن مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، کیفیت پایین ساخت‌وسازها و نبود بخش سرمایه‌گذاری جایگزین و... همه و همه دست به دست هم داده تا معضل در زمینه مسکن در ایران رخ دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دومین لامبورگینی وننو رودستر تولید شده، پس از دو سال اقامت در یک نمایندگی در دبی، به قیمت 6 میلیون دلار در حراجی فروخته شد. دومین لامبورگینی وننو رودستر تولید شده، پس از دو سال اقامت در یک نمایندگی در دبی، به قیمت 6 میلیون دلار در حراجی فروخته شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس هیات مذاکره کننده ملی یمن تصریح کرد که عملیات یمن حیطه سلطه غرب به ویژه آمریکا و انگلیس را از میان برد.

وب‌گاه فرارو

سیدبندی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی به‌صورت رسمی اعلام شد که تیم ملی ایران در گلدان اول و به‌عنوان سرگروه قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیش‌بینی می‌شود تا سال 2027 ترافیک جهانی دیتای اینترنت موبایل به ازای هر گوشی هوشمند به 42 گیگابایت در ماه برسد که در مقایسه با سال 2017 افزایش خیره‌کننده 16 برابری را خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود تا سال 2027 ترافیک جهانی دیتای اینترنت موبایل به ازای هر گوشی هوشمند به 42 گیگابایت در ماه برسد که در مقایسه با سال 2017 افزایش خیره‌کننده 16 برابری را خواهد داشت. به گزارش عرشه آنلاین؛ این...