جمعه 28 اردیبهشت 1403

عزت الله انتظامی

عزت الله انتظامی

خبرگزاری ایسنا

پس از 40 دوره برگزاری جشنواره فیلم فجر، مجید مجیدی با 6 دوره حضور همچنان تنها رکورددار داوری این رویداد سینمایی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«رالف خرابکار»، «روسری آبی»، «ماهی سیاه کوچولو» و «ناشناس» تنها برخی از فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون هستند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبکه‌های تلویزیون در تعطیلات آخر هفته چندین فیلم سینمایی همچون «روسری آبی»، «تشریفات» و «ماهی سیاه کوچولو» را تقدیم علاقه‌مندان می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا

در روزهای پایانی هفته 39 فیلم سینمایی و تلویزیونی از شبکه های سیما پخش می شود که «کی می خواد میلیونر بشه» فیلم جدیدی است که این هفته روی آنتن می رود.

خبرگزاری تسنیم

برنامه اجرای 12 اثر در بخش «رادیو - تئاتر» چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر منتشر شد.

خبرگزاری میزان

یلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن آخر هفته‌ای همراه با فیلم‌هایی به رنگ انقلاب و «کی می‌خواد میلیونر بشه» به عنوان برنامه جدید هفته پخش خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - این هفته دو نمایشگاه از دو هنرمند برگزیده تجسمی، مهمترین مقاصد گالری گردی است که در کنار ده‌ها هنرمند جوان و پیشکسوت میزبان علاقه‌مندان تماشای آثار هنری هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

علیرضا آسانلو تازه‌ترین مجموعه نقاشی هایش را عصر جمعه اول بهمن در گالری مژده رونمایی می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تالار وحدت در حالی که دو سال پس از شیوع کرونا، در روزهای اخیر، میزبان دو کنسرت «رکوئیم موتزارت» و «رسیتال پیانوی آرش گوران» با حضور تماشاگران بود./ ایسنا

خبرگزاری میزان

موزه سینمای ایران در ادامه انتشار سلسله نشست‌های تاریخ شفاهی خود به مناسبت زادروز «مهدی هاشمی» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بخش‌هایی از گفتگوی تاریخ شفاهی این هنرمند را که اسفندماه 1399 انجام داده را منتشر کرده است که در زیر می‌خوانید.

خبرگزاری دانا

علی دهکردی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: در «از کرخه تا راین» شاهد بودم که حاتمی کیا واقعا تکه‌های جان، قلب و روحش را برای تولید فیلم گذاشت اما مهره مهم و بزرگ ساخته شدن فیلم زنده یاد سیف الله داد بود که مدیریت کل پروژه در آلمان را برعهده داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: ابراهیم حاتمی‌کیا با تکه‌های جان، قلب و روح خود برای تولید فیلم از کرخه تا راین انرژی گذاشت.

خبرگزاری ایسنا

عزت الله مهرآوران بازیگر پیشکسوت کشورمان بر اثر ابتلاء به کرونا و پس از چند هفته مقاومت در برابر بیماری، در بیمارستان درگذشت.

خبرگزاری ایسنا

شبکه های سیما در آخرین روزهای ماه صفر بیش از 60 فیلم سینمایی و تلویزیونی را پخش می کنند. «کونگ فو حیرت انگیز استاد هو»، «حفاری» و «پسران بد شرور» سه اثر جدیدی هستند که این هفته از قاب شبکه های سیما پخش می شوند. همچنین در اتفاقی غیرمرسوم سه شبکه تلویزیونی یک فیلم مشترک با عنوان «میهمان داریم» را روی آنتن می برند!

وب‌گاه مشرق نیوز

بیش از 60 فیلم سینمایی از تلویزیون در واپسین روزهای ماه صفر از شبکه‌های سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «جنگ نفتکش ها»، «شکارچی شنبه»، «ویلایی ها»، «باغ وحش»، «تنگه ابوقریب»، «سربازان کوچک»، «دو بار زندگی کن»، «پول»، «دوندگان»، «قاچاقچی»، «دوباره زندگی»، «نفر دهم»، «فوتبال دستی»، «صخره مرجانی 2»، «امید»، «دوازده صندلی»، «انفجار آتش 2»، «دست راست من»، «پنجاه درصد زندگی»، «توگو»، «انجمن شاعران مرده»، «ضد گلوله»،...