سه‌شنبه 1 خرداد 1403

عزت الله انتظامی

عزت الله انتظامی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون امروز فیلم‌هایی مانند «روزهای افتخار»، «پرواز در شب» و «جمیل» را راهی آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون در ایام پیروزی انقلاب اسلامی، نوستالژی‌ها و فیلم‌های جدیدی را درنظر گرفته که به مدت سه روز روی آنتن خواهند رفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: لویزیون در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه 20، 21 و 22 بهمن ماه 45 فیلم سینمایی و تلویزیونی را به روی آنتن می برد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فیلم «پرونده باز است» در کلیت خود، یک بیانیه علیه قانون قصاص است. شخصیت‌های فیلم مدام سعی می‌کنند که قتل را غیر عمد جلوه دهند و قاتل را برهانند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهرام ناظری و سیدحسن شهرستانی در آیین اختتامیه نمایشگاه «موج‌های خفته» حضور یافتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مراسم اختتامیه چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در تالار وحدت برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فهرست اجرای نمایش‌های آثار صحنه‌ای جشنواره تئاتر فجر که در هشتمین روز این جشنواره روی صحنه می‌روند اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: دوره‌های سوم تا هشتم جشنواره فیلم فجر با روندی تقریبا مشخص برگزار شد؛ در آن سال‌ها، اولویت مدیران سینمایی بها دادن به سینماگران جدید بود و نه سینماگران شناخته شده نسل‌های قبل.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، رسول صدرعاملی درباره ابوالفضل پورعرب در فیلم قربانی گفت: پورعرب در فیلم «قربانی» خیلی خوب بود. یادم می‌آید در آن زمان دلواپسی‌هایی برای بازی‌اش داشت که من بعد‌ها با بیشتر شدن تجربه‌هایم متوجه آن شدم. بازیگری خیلی کار سختی است اینکه یک بازیگر از شب قبل فکر کند که چگونه وارد پلان شود و چگونه خارج شود و حس‌ها را چگونه وارد فیلم کند بسیار مهم است و...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارگردان سینما گفت: خسرو شکیبایی فوق العاده بود و اقتدار بازیگری‌اش در ری اکشن‌ها تا جایی بود که در تدوین نمی‌توانستیم چیزی از حضور او کم کنیم.

خبرگزاری تسنیم

موزه سینمای ایران در ادامه انتشار سلسله برنامه‌های تاریخ شفاهی خود به مناسبت زادروز «رسول صدرعاملی» کارگردان نامدار سینمای بخش‌هایی از گفتگوی این هنرمند را منتشر کرده است که در زیر می‌خوانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی حاتمی گفته بود: اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم واندازه‌های سینمایی‌مان را بزرگ‌تر کنیم باید دست به کارهای بزرگ‌تر بزنیم و باید کمی خطر کنیم. ما در سینمای ایران قادر به انجام هر کاری هستیم هیچ چیز کم نداریم. از چه بترسیم؟»

خبرگزاری دانا

به بهانه هفتم آذرماه و سالروز «نیروی دریایی ارتش» مروری کوتاه داریم بر فیلم هایی که با این موضوع ساخته شده اند و افسوس که تعدادشان به انگشتان یک دست هم نمی رسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به بهانه فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا (ع) به معرفی سریال و فیلم‌های سینمایی پرداختیم که به‌گونه‌ای به امام هشتم شیعیان پرداخته‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در دهه 60 با پایان یافتن جنگ تحمیلی، روند تولید آثار سینمایی افزایش یافت و فیلم و سریال‌هایی به میدان آمدند که در بین تماشاچیان بسیار محبوب شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویر160 سال پیش عکاس ایتالیایی از حرم امام رضا {ع} را می بینید.