سه‌شنبه 1 خرداد 1403

عزت الله انتظامی

عزت الله انتظامی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تلویزیون برای آخر هفته 37 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن آماده پخش کرده است که از شبکه های سیما به روی آنتن می برد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در روزهای پایانی هفته با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه‌های سیما همراه باشید. سرباز چرین، مردک شکست ناپذیر، قهرمان، هرج و مرج فضایی 2: میراثی نو و بانکداران 5 فیلم جدیدی هستند که این هفته از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می شوند.

خبرگزاری تسنیم

در روزهای پایانی هفته فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی، فیلم‌های جدیدی همچون «سرباز چرین»، «مردک شکست ناپذیر»، «قهرمان»، «هرج و مرج فضایی 2: میراثی نو» و «بانکداران» روی آنتن می‌روند.

خبرگزاری دانا

لیست فیلم‌های سینمایی تلویزیون که امروز سه شنبه 8 شهریورماه 1401 از شبکه‌های سیما پخش می‌شوند اعلام شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون امروز فیلم‌های مانند «لاتاری»، «کمیته مجازات» و «رالف خرابکار» را روانه آنته شبکه‌های سیما می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

این عکس، قدیمی ترین عکس از مقبره کوروش بزرگ است که در دوره قاجار گرفته شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: درست یک سال قبل از درگذشتش بود - شهریور 1400- خبرنگاری برای جویا شدن احوال منوچهر اسماعیلی به خانه‌اش زنگ زد و می‌دانست که کار سختی در پیش دارد.

خبرگزاری دانا

بامداد دوشنبه 31 مرداد ماه دوبله ایران یکی از نامدارترین اعضای خود را از دست داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برنده سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن جشنواره فیلم فجر، گفت: سینمای دهه 60 هم به لحاظ مضمون و هم ذهنیت آدم‌هایش سینمای متفاوت و بزرگی بود، سینمایی که آدم‌هایش عاشق بودند؛ چرا امروز فیلمی ساخته نمی‌شود که بتوان با آن زندگی کرد؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دستیار کارگردان سریال هزار دستان می گوید: پایان این سریال به کارگردانی علی حاتمی، به خاطر نبود بودجه؛ تغییر کرد. در قسمت پایانی سریال قرار بود هزار دستان توسط حسین گیل گردن زده شود. او همچنین می گوید 13 قسمت از این سریال همچنان در بایگانی صدا و سیماست و تا کنون پخش نشده است.

وب‌گاه منیبان

یک روز مانده به اکران فیلم سینمایی کوزوو از گریم جدید فرهاد آئیش در پوستر این فیلم رونمایی شد.

خبرگزاری ایرنا

فیلم سینمایی «روز واقعه» پس از اصلاح نسخه قدیمی و تبدیل آن به دیجیتال از شبکه فراتر - IRIB UHD صدا و سیماپخش می‌شود.

وب‌گاه منیبان

صداوسیما در اقدامی عجیب سکانس رقص مرحوم عزت‌الله انتظامی را در فیلم «روز فرشته» سانسور کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در اولین روز از رویداد «سینما تکیه» که به نمایش فیلم سینمایی «روز واقعه» ساخته شهرام اسدی و تقدیر از مرتضی شایسته تهیه کننده این اثر اختصاص داشت، سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی از حمایت ویژه این بنیاد برای ساخت فیلم‌هایی با محوریت عاشورا و اربعین حسینی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم تشییع پیکر اسماعیل شنگله با حضور سیدعباس عظیمی مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت و اعضای خانواده او برگزار و پیکر این هنرمند قدیمی در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) و در کنار استاد حمید سمندریان و علی سلیمانی به خاک سپرده شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

صبح امروز پیکر اسماعیل شنگله، هنرمند پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون به خاک سپرده شد.