سه‌شنبه 1 خرداد 1403

عزت الله انتظامی

عزت الله انتظامی

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایسنا

40 فیلم سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن در روزهای پایانی هفته از شبکه های سیما پخش می شوند که از این تعداد، «قاچاقچی»، «امید» و «کوچه صفا» سه اثر جدید هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عزت‌الله انتظامی، مجید مظفری، ثریا قاسمی، مهدی هاشمی، طناز طباطبایی، پری‌ناز ایزدیار، باران کوثری، جواد عزتی و...، این هفته با چند فیلم جنگی به شبکه‌های سیما می‌آیند.

وب‌گاه مشرق نیوز

«قاچاقچی»، «امید» و «کوچه صفا» جدیدترین فیلم‌های سینمایی تلویزیون هستند.

خبرگزاری ایسنا

"«قیصر چهل سال بعد» خاطره بازی با فیلم مطرح «قیصر» ساخته مسعود کیمیایی به عنوان یکی از جریان ساز ترین و پرمخاطب ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران محسوب می شود و حالا خود این مستند بعد از گذشت 12 سال از ساختش تبدیل به خاطره شده"

خبرگزاری ایسنا

امیر شهاب رضویان گفت: من به ایشان زنگ زدم و گفتم که بنده یک قصه‌ای دارم و اسمم هم فلانی است. با همان لحن خاص خودشان گفتند: اسم‌تو شنیدم، یک چیزهایی شنیدم. در همین حد گفتند و بعد از آن قرار گذاشتیم و خلاصه‌ی قصه‌ی چند خطی‌ام را که برای ایشان گفتم، خوششان آمد. از من خواستند تا فیلم‌های قبلی‌ام را ببرم تا ببینند. من سال 83 که به سراغ ایشان رفتم تا اول 85 طول کشید تا ما بتوانیم به توافق...

خبرگزاری ایسنا

گوهر خیراندیش با بیان اینکه " ارتفاع پست" برای ام یک سکوی پرتاب بود، ادامه داد: بعد از «بانو» هیچ نقشی توجهم را مثل «رسم عاشق کشی» جلب نکرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حمید استیلی سرمربی اسبق پرسپولیس در بیمارستان بستری شد.

خبرگزاری ایسنا

همزمان با 21 شهریورماه که مصادف است با روز ملی سینما، نمایشگاه عکسی با محوریت رویدادهای سینمایی سال‌های گذشته که در موزه سینما برگزار شده، برپا شده است.

خبرگزاری دانشجو

گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - فاطمه قربانی رضوان؛ «اگر نیت یک ساله دارید، برنج بکارید... اگر نیت ده ساله دارید، درخت غرس کنید... اگر نیت صد ساله دارید آدم تربیت کنید؛ سینماتوگراف آدم تربیت می‌کند...» این دیالوگ ماندگار فیلم ناصرالدین شاه آکتور سینما است که تکرار آن در این روز لطف مضاعف دارد؛ امروز روز سینما. پنج سال پس از اختراع سالن سینما توسط برادران لومیر در سال 1279 «سینما...

وب‌گاه خبر آنلاین

امروز 21 شهریورماه همزمان با روز ملی سینما موزه سینمای ایران بخش هایی از گفتگوی تفصیلی «رسول صدرعاملی» در گفتگو «فریدون جیرانی» از چهره‌های ماندگار و نامدار سینمای ایران را منتشر کرده است که در زیر می‌خوانید.

خبرگزاری ایسنا

رسول صرعاملی، فیلم «گل های داودی» را مهم ترین فیلمش می داند و فیلم زندگی با چشمان بسته را بهترین فیلمش می داند و در عین حال با اشاره به قصه فیلم «قربانی» می گوید: اگر قرار باشد دوباره یکی از فیلم‌هایم را بسازم همین فیلم را انتخاب می کنم، زیرا به لحاظ شرایط اجتماعی و حرفی که قصه می‌زند متفاوت بود.

خبرگزاری ایسنا

تورج منصوری می‌گوید: وقتی پشت دوربین هستیم و کار را کلید می‌زنیم، دیگر فرزند پدرمان نیستیم، دوستی نداریم، آن لحظه فقط تمرکز یکپارچه روی موضوعی داریم که در حال خلق شدن است؛ این یعنی یک نوع اعتیاد که هیچ لذتی بیشتر از آن نیست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی موزه سینما، به مناسبت روز ملی سینما و در ادامه سلسله نشست‌های تاریخ شفاهی، موزه سینمای ایران طی یک هفته هر روز گفتگوی تفصیلی با یکی از چهره‌های تاثیرگذار سینمای ایران را منتشر می‌کند که در همین راستا امروز 19 شهریورماه با تورج منصوری از پیشکسوتان عرصه فیلمبرداری گفتگو کرده است. تورج منصوری با بیان اینکه اقوامش خراسانی هستند،...

وب‌گاه خبر آنلاین

موزه سینمای ایران در آستانه روز ملی سینما ناگفته‌های تورج منصوری از پیشکسوتان عرصه فیلمبرداری را منتشر کرده است.

خبرگزاری ایسنا

مدتی است که نه کار می کند و نه تمایلی به مصاحبه و حرف زدن با خبرنگارها دارد. شاید کرونا و این روزهای تلخ و از دست دادن عزیزان، دلیل این همه سکوت و بی علاقگی حتی برای یک احوالپرسی ساده باشد از سوی صدای ماندگاری که شنیدنش حتی برای لحظه ای مخاطب را سر ذوق می آورد.