جمعه 28 اردیبهشت 1403

عزت الله انتظامی

عزت الله انتظامی

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه نمایش با دست پر و نمایش فیلم‌های جذاب و سرگرم‌کننده به استقبال بهار می‌رود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شبکه نمایش با دست پر و نمایش فیلم‌های جذاب و سرگرم‌کننده به استقبال بهار می‌رود.

خبرگزاری دانا

شبکه نمایش سیما در ایام نوروز بیش از 90 فیلم سینمایی را در شش باکس برای مخاطبان خود پخش خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا

شبکه نمایش سیما در ایام نوروز بیش از 90 فیلم سینمایی را پخش خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعلام ظرفیت 50 درصدی پذیرش مخاطبان در تماشاخانه‌ها، نه تنها به کاهش اجرای عمومی آثار منتج نشد که با حضور ستارگان تئاتر، سینما و موسیقی شاهد گرم تنور اجراهای نمایش نیمه اسفند ماه با میزبانی 27 تماشاخانه از 68 اثر نمایشی در پایتخت هستیم.

خبرگزاری میزان

موزه سینمای ایران در ادامه انتشار سلسله نشست‌های تاریخ شفاهی خود به مناسبت زادروز «سیاوش طهمورث» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بخش‌هایی از گفتگوی تاریخ شفاهی این هنرمند را منتشر کرده است که در زیر می‌خوانید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - اعلام کاهش 50 درصدی ظرفیت پذیرش مخاطبان در تماشاخانه‌ها، نه تنها به کاهش اجرای عمومی آثار منتج نشد که با حضور ستارگان سینما و تئاتر شاهد گرم شدن فصل نوین اجرای آثار نمایشی با میزبانی 27 تماشاخانه از 64 نمایش در پایتخت هستیم.

وب‌گاه عصر ایران

ناصرالدین‌شاه قاجار به‌خاطر چشمان درشت و چهره زیبای سوگلی خود، خدیجه خانم تجریشی، وی را «جیران» نام نهاد. این داستان و روایت عاشقانه و چالش‌برانگیز را حسن فتحی به تصویر می‌کشد.

خبرگزاری دانا

موزه سینمای ایران در ادامه انتشار سلسله نشست‌های تاریخ شفاهی خود به مناسبت زادروز «علی نصیریان» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بخش‌هایی از گفتگوی تاریخ شفاهی این هنرمند را منتشر کرده است.

خبرگزاری میزان

موزه سینمای ایران در ادامه انتشار سلسله نشست‌های تاریخ شفاهی خود به مناسبت زادروز «علی نصیریان» بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بخش‌هایی از گفتگوی تاریخ شفاهی این هنرمند را منتشر کرده است که در زیر می‌خوانید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - پیشکسوت سینما و تئاتر گفت: از کودکی و نوجوانی با دیدن نمایش های آیینی و سنتی به نمایش علاقه پیدا کردم و مخصوصا تعزیه و واقعه کربلا، زیرا تاثیرگذاری آن تجسم، تصویر و نمایش واقعه با نقل و روایت آن خیلی متفاوت است و در همان کودکی تعزیه روی من خیلی تاثیر گذاشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر گفت: «گاو» اولین تجربه سینمایی من بود و داریوش مهرجویی کارگردان این فیلم اولین معلمی بود که به من یاد داد، مقابل دوربین چه کنم.

خبرگزاری ایسنا

کرونا بار دیگر در کشور درحال جان گرفتن است و آمار مبتلایان به این ویروس و سویه جدید آن یعنی امیکرون رو به افزایش است. باتوجه به این نکته در صورتی که یکی از دوستداران هنرهای تجسمی هستید و قصد بازدید از نمایشگاه‌های هنری در آخر هفته را دارید، حتما با وقت قبلی به گالری‌ها مراجعه کنید.

خبرگزاری ایرنا

تهان - ایرنا - «آشوب 9» عنوان نمایشگاه نقاشی‌خط است که از 15 تا 23 بهمن ماه در نگارخانه ترانه باران میزبان علاقه مندان خواهد بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

روح جمعی ایرانی در وضعیت کنونی، هر گونه روایت سینمایی افشاگرانه علیه «مفسدین اقتصادی» را، به ویژه گروه‌هایی که با موجه‌نمایی و ظاهرسازی و اتصالات درون - حاکمیتی، شبکه‌های فساد تشکیل می دهند، می پسندد.