سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1403

عصار: مسائل باید به صحن دانشگاه آورده شود / جمهوری اسلامی رؤیای رسولان تاریخ است + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
عصار: مسائل باید به صحن دانشگاه آورده شود / جمهوری اسلامی رؤیای رسولان تاریخ است + فیلم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو - سعید جلیلی: مهم‌ترین دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب، رمضان امسال در یک فضای گرم و صمیمی برگزار شد. در این دیدار نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به بیان دیدگاه و سخنرانی پرداختند. پس از آن هم رهبر انقلاب نکاتی مهم را خطاب به جامعه دانشجویی و دانشگاهی کشور به‌ویژه تشکل‌های دانشجویی، متذکر شدند. به همین جهت در برنامه شانزده آذر، میزبان نمایندگان...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو - سعید جلیلی: مهم‌ترین دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب، رمضان امسال در یک فضای گرم و صمیمی برگزار شد. در این دیدار نمایندگان تشکل‌های دانشجویی به بیان دیدگاه و سخنرانی پرداختند. پس از آن هم رهبر انقلاب نکاتی مهم را خطاب به جامعه دانشجویی و دانشگاهی کشور به‌ویژه تشکل‌های دانشجویی، متذکر شدند.

به همین جهت در برنامه شانزده آذر، میزبان نمایندگان تشکل‌های دانشجویی بودیم تا پیرامون متن قرائت شده از طرف آنها و حواشی دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب گفتگویی تحلیلی داشته باشیم. در این قسمت از برنامه آقای پوریا عصار، نماینده بسیج دانشجویی در دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب و مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) همراه ما بودند.

مسائل باید به صحن دانشگاه آورده شود

عصار در ابتدا گفت: بسیج دانشجویی پرتعدادترین و فعال‌ترین تشکل دانشجویی در کشور است و برنامه‌های مختلفی از سوی این تشکل در سراسر کشور انجام شده است. وی همچنین به تقدیر رهبر انقلاب از برپایی تریبون‌های آزاد اشاره کرد.

وی در ادامه به بحث نظام فکری اشاره کرد و گفت: هر ساله دوره‌های کشوری بسیاری برگزار می‌شود. باید به اسلامی‌سازی دروس و بازمهندسی سرفصل‌های درسی توجه ویژه‌ای بشود و در قالب شعار و حرف انتزاعی باقی نماند.