جمعه 1 تیر 1403

عصبانیت سران اسرائیل از کشته شدن 8 نظامی صهیونیستی در رفح

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
عصبانیت سران اسرائیل از کشته شدن 8 نظامی صهیونیستی در رفح

کشته شدن هشت نظامی صهیونیست در رفح موجی از خشم را در میان سران رژیم صهیونیستی بویژه بنیامین نتانیاهو و کابینه افراطی اش به دنبال داشته است.

نتانیاهو اذعان کرد: در جنگ عادلانه برای دفاع از کشور بهایی سنگین دادیم که دل‌مان را به درد آورد.

رسانه‌های فلسطینی گزارش دادند، نتانیاهو با ادعای این که "ما برای حفظ موجودیت و آینده خود و نیز بازگرداندن گروگان‌ها می‌جنگیم"، بدون اشاره به جنایت های متعدد این رژیم در سراسر نوار غزه و رفح و اقدامات ددمنشانه ارتش تحت امرش، مدعدی شد: دشمن وحشی ما هیچ قصدی برای متوقف شدن ندارد بلکه خواهان تداوم تلاش‌ها برای کشتار ما هستند، به همین خاطر هیچ جایگزینی برای پیروزی وجود ندارد.

وی گفت: ما در اوج جنگی دشوار در چندین جبهه از جمله محافل بین‌المللی قرار داریم و پیش رویمان، چالش‌های بسیاری وجود دارد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به گفته بنی گانتس عضو مستعفی کابینه جنگ رژیم صهیونیستی مانع اصلی در راه رسیدن به توافق با گروه مقاومت و بازگرداندن اسرای اسرائیلی است، ادعا کرد: با وجود این بهای سنگین، ما به اهداف جنگ در نابودسازی حماس و بازگرداندن اسرا پایبند خواهیم ماند تا اینکه غزه دیگر تهدیدی برای اسرائیل نباشد.

بزالل اسموتریچ وزیر دارایی رژیم صهیونیستی

اسموتریچ یز در واکنش به کمین قسام برای نیروهای اشغالگر اسرائیلی در رفح گفت این دردی وحشتناک است که همه اسرائیلی‌ها پس از کشته شدن نظامیان اسرائیلی در رفح از آن رنج می‌برند. وی افزود: بهای سنگین جنگ ما را ملزم می‌کند که آن را تا نابودی کامل دشمن ادامه دهیم. سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی

دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی نیز گفت این حادثه ما را به یاد بهای سنگین این جنگ انداخت.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی

یواو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم تاکید کرد که با دریافت خبر دردناک کشته شدن 8 نظامی در نبردهای رفح، عمیقا احساس ناراحتی کردیم.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی

ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هم گفت کشته شدن 8 نظامی اسرائیلی در رفح سخت و دردناک بود. بن گویر تاکید کرد باید به جنگ تا نابودی حماس و آزادی اسرا ادامه دهیم.

به گزارش ایرنا، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت چندین نظامی این رژیم از جمله فرمانده گروهان لشکر مهندسی 601 در عملیات صبح امروز (شنبه) مقاومت در رفح اذعان کرد.

این رسانه صهیونیستی امروز شنبه اعلام کرد که بر اثر انفجار یک نفربر در جریان درگیری ها در رفح هشت نظامی صهیونیست کشته شدند.

براساس گزارش رادیو ارتش رژیم صهیونیستی، جانشین یک فرمانده گروهان لشکر مهندسی 601 این رژیم نیز در میان کشته ها است.

در همین راستا، شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد این نفربر زرهی در حال حرکت هدف قرار گرفته و منفجر شده است و نیروهای ارتش دو ساعت بعد توانستند به آن برسند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گزارش داد ارتش این رژیم همچنان در محل هدف قرار گرفتن این نفربر حضور دارد.

این شبکه افزود: نفربر «ببر» که در رفح هدف قرار گرفته، بسیار پیشرفته بوده و توسط سیستم‌های پیشرفته محافظت می‌شد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز گزارش دادند که یک موشک ضدزره به یک خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «ببر» در جنوب نوار غزه اصابت و باعث انفجار آن شد.

بنابر اعلام این رسانه ها، در این عملیات مقاومت فلسطین، هشت نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در داخل این خودرو کشته شدند و در آتش سوختند.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.

عصبانیت سران اسرائیل از کشته شدن 8 نظامی صهیونیستی در رفح 2
عصبانیت سران اسرائیل از کشته شدن 8 نظامی صهیونیستی در رفح 3
عصبانیت سران اسرائیل از کشته شدن 8 نظامی صهیونیستی در رفح 4
عصبانیت سران اسرائیل از کشته شدن 8 نظامی صهیونیستی در رفح 5