یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

در عملیات تروریستی کرمان تعداد 53 زن و دختر به شهادت رسیده‌اند که 59.6 درصد شهدا را شامل می‌شوند.

مهم است که هرفردی به خصوص زنان به مقادیر کافی این ویتامین را از طریق رژیم غذایی دریافت کنند. با این حال از هشت حقیقت مهم در مورد فقر ویتامین B12 نباید چشم پوشی کرد.

استقبال از عروسی هندی در ترکیه به بازار گردشگری این کشور رونق بخشیده است.

علیرغم آن که سامورایی‌ها بر ژاپن حکمرانی نمی‌کنند تعظیم کردن به عنوان علامت احترام ماندگار و پابرجا باقی مانده است. تعظیم نزد ژاپنی حاوی چندین معناست از سلام گرفته تا عذرخواهی از نشانه احترام گرفته تا نشانه عبادت و تفاوت‌های ظریف متعددی در مورد آن وجود دارد.

در تحقیقات گسترده کارآگاهان مشخص شد سارقان در قالب یک اکیپ 4 نفره با یک دستگاه خودرو پژو وگاهاً نیز با 2 دستگاه خودروی پراید و زانتیا ضمن شناسایی سوژه‌های خود، در محل‌های سرقت حضور یافته و اقدام به سرقت اموال مغازه‌ها می‌کردند و در ادامه اموال سرقتی را به مغازه دار‌های سطح شهر به فروش می‌رساندند.

در این ویدئو، تصادف وحشتناک در ارومیه که یک فوتی و یک مصدوم حاصل برخورد شدید پژو با تیربرق بلوار دخانیات - مدرس بود را مشاهده می‌نمایید.

رگزاری این دوره از جشنواره تئاتر فجر با جشنواره فیلم فجر همزمان نیست و چهل و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از 1 تا 12 بهمن سال جاری برگزار می‌شود.

دانشمندان درباره فواید و مضرات رژیم گیاهخواری و همه چیزخواری انسان‌ها، به تحقیقات پیشین اکتفا نکردند و به تازگی در این باره تحقیق جدیدی را انجام دادند.

اداره کل هواشناسی استان تهران از تداوم آلودگی هوا در تهران طی چهار روز آینده و بارش باران از جمعه شب (اول دی‌ماه) خبر داد.

حافظ شیرازی، با نام کامل خواجه شمس‌الدین محمد شیرازی، در شیراز به دنیا آمد. پدرش، بهاءالدین محمد، در دوره‌ی اتابکان از اصفهان به شیراز مهاجرت کرده بود. مادرِ شمس‌الدین اهل کازرون بود و در شیراز زندگی می‌کرد. تاریخ دقیقی برای تولد این شاعر وجود ندارد؛ اما طبق تخمین‌ها حافظ را از شاعرهای قرن هشتم هجری قمری می‌دانند. حافظ شیرازی در همان دوران کودکی پدرش را از دست داد. زمانی که نوجوان بود،...

بازپرس جنایی اواسط آبان امسال گزارش سه مرگ زیر تیغ جراحی را دریافت کرد؛ سه مرگ پیاپی در سه مرکز جراحی متفاوت. یکی از پرونده‌های هولناک مرگ در راه زیبایی نیز مربوط به مرگ زنی در یکی از مراکز زیبایی بود که به بهانه بوتاکس راهی آنجا شد اما جنازه سوخته‌اش سر از بیابان‌های کرج درآورد.

درحالی مدارس بسیاری از شهرهای آلوده امروز دوشنبه 27 آذر 1402 مجازی شد که به اعتقاد رئیس کمیسیون حمل ونقل ترافیک شورای شهر تهران تعطیلی مدارس تاثیری در کاهش آلودگی هوا ندارد.

روابط عمومی جهاد کشاورزی: ارقام ادعایی تخصیص ارز صرفاً بابت واردات چای منطبق با واقع نیست، افزود: در دولت سیزدهم، هیچگونه ارز ترجیحی به شرکت‌های مزبور داده نشده است.

مرحومه روزبه متولد 1311 و از نوادگان شیخ‌الاسلام عبدالوهاب تبریزی بود که در سال 1344 با علامه طباطبایی ازدواج کرد.

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در گفتگو با مهر: به دلیل برودت هوا و بارش برف در شهر اردبیل فعالیت های آموزشی دوره های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی در نوبت صبح و عصر تعطیل شد.

گرچه این گردشگران از گرفتن سلفی خود خاطره بدی به یادگار بردند، اما ویدئوی سقوط آنها در آب و واژگونی قایق برای مدتی به یکی از پربازدیدترین ویدئوهای فضای مجازی تبدیل شد.