جمعه 7 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

کشتی کروز عظیم الجثه که موتورش از کار افتاد، هنگام پهلوگیری در ونیز کنترل خود را از دست داد، به اسکله برخورد کرد و با یک قایق توریستی برخورد کرد، هیچ کس فوت نکرد.

در این ویدئو، ببینید یک مهندس با ساخت این راه پله همه را شگفت زده کرد.

باید بپذیریم که اکثر مناطق جغرافیایی ایران تحت تاثیر پدیده تغییر اقلیم به سمت خشک‌تر شدن حرکت می‌کند و در این شرایط مردم و مسئولان باید در کنار یکدیگر اهتمام ویژه‌ای برای مدیریت و حفظ منابع آبی محدود داشته باشند.

یورو نیوز هم در گزارشی پس از کشته شدن فرزند وائل الدحدوح نوشت که با کشته شدن دو خبرنگار دیگر در باریکه غزه از جمله فرزند وائل الدحدود در حملات ارتش اسرائیل در روز یکشنبه 7 ژانویه (17 دی) شمار روزنامه‌نگاران کشته‌شده در جنگ غزه به بیش از 112 نفر رسید و آمار خبرنگاران جان باخته در جنگ غزه از شمار کل خبرنگارانی که در جریان جنگ جهانی دوم کشته شدند، پیشی گرفت.

هشدار استاندار تهران در مورد وضعیت آب استان درحالی مطرح شده که محسن اردکانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران روز گذشته با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و اقدام‌های فنی و قانونی برای مدیریت مصرف آب در شرایط خشکسالی موجود، گفت: ادارات و سازمان‌های دولتی برای صرفه‌جویی 25 درصدی در مصارف آب، الزام قانونی دارند.

تیم ملی فوتبال ژاپن در دیدار تدارکاتی پیش از مسابقات جام ملت‌های آسیا برابر تیم اردن به میدان رفت و موفق شد این دیدار را با نتیجه پرگل 6 بر یک به سود خود به پایان برساند.

در بین گربه سانان شناخته شده در طبیعت ببر و شیر بزرگترین گونه های گربه سانان در طبیعت محسوب می شوند. آن ها حیواناتی بسیار پرقدرت و بزرگ جثه هستند و به خاطر همین بزرگی تقریباً رقیب جدی در طبیعت ندارند.

سازمان هواشناسی کشور: امروز شنبه 16 دی گستره بارندگی همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما کل نوار شمالی را در بر می‌گیرد.

در حال حاضر صلاحیت بیش از 40 درصد نمایندگان اهل سنت مجلس شورای اسلامی توسط هیئت نظارت رد شده است، به عبارت دیگر ما 16 نماینده اهل سنت در مجلس هستیم که 6 نفر از ما را ردصلاحیت کردند.

سریال های انیمیشنی بخشی دوست داشتنی از تلویزیون‌ها هستند. در این مطلب به 10 شخصیت سریال های انیمیشنی می‌پردازیم که نیاز به پردازش بیشتری دارند.

با شهادت یک کودک 8 ساله در بیمارستان، تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به 90 نفر رسید.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 70 قرار گرفته و وضعیت هوای تهران در شرایط قابل قبول و بهبود یافته است.

یک دنباله‌دار غول‌پیکر در حال حرکت به سمت زمین است؛ اما قبل از اینکه به این فکر کنید که آخرالزمان نزدیک است و خطر انقراض انسان‌ها جدی است؛ باید گفت که اینگونه نیست!

منصور رضایی، متخصص تغذیه مصرف ماهی‌های سرشار از اسید‌های چرب امگا 3 و پروتئین، روی، منیزیم، سلنیوم، آهن و ید را در کاهش تنگی نفس و اثرات زیان بار ترکیبات التهاب آور مفید دانست.