یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

سریال های انیمیشنی بخشی دوست داشتنی از تلویزیون‌ها هستند. در این مطلب به 10 شخصیت سریال های انیمیشنی می‌پردازیم که نیاز به پردازش بیشتری دارند.

با شهادت یک کودک 8 ساله در بیمارستان، تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به 90 نفر رسید.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد 70 قرار گرفته و وضعیت هوای تهران در شرایط قابل قبول و بهبود یافته است.

یک دنباله‌دار غول‌پیکر در حال حرکت به سمت زمین است؛ اما قبل از اینکه به این فکر کنید که آخرالزمان نزدیک است و خطر انقراض انسان‌ها جدی است؛ باید گفت که اینگونه نیست!

منصور رضایی، متخصص تغذیه مصرف ماهی‌های سرشار از اسید‌های چرب امگا 3 و پروتئین، روی، منیزیم، سلنیوم، آهن و ید را در کاهش تنگی نفس و اثرات زیان بار ترکیبات التهاب آور مفید دانست.

دو نفتکش متعلق به رژیم اسرائیل در چند روز گذشته در غرب و شمال شرق مالدیو توسط پهپاد‌های ناشناس مورد هدف قرار گرفتند.

در شرایطی شاهد اعتراض برخی طلافروشان به ابلاغیه‌های جدید سازمان امور مالیاتی هستیم که اساساً هدف این سامانه‌ها...

تصادف پژو 405 و سمند در جاده اهر - کلیبر 3 کشته برجای گذاشت.

مرسک دانمارکی که در پی حمله انصارالله به یکی از کشتی های آن عبور از تنگه استراتژیک باب المندب را به حالت تعلیق درآورده بود، روز سه‌شنبه اعلام کرد که ناوگان آن عبور از این تنگه را از سر نمی گیرد.

ریپل در سال 2023 عملکرد قابل قبولی داشت و در حدود 80 درصد افزایش قیمت را به ثبت رساند.

دمنوش‌ها یکی از نوشیدنی‌های بسیار سالم و مفید هستند که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده‌اند. نوشیدن یک دمنوش خوش عطر و طعم در روزهای زمستانی علاوه بر رساندن ویتامین‌های مختلف به بدن بسیار دلچسب است. پرتقال یکی از میوه‌های بسیار خوشمزه و محبوب پاییز و زمستان است که کاربردهای بسیار زیادی دارد.

امسال به علت وضعیت آب و هوایی و کمبود برف در ارتفاعات استان تهران سرشماری به تعویق افتاد. هوا چندان سرد نشد چون سرمای هوا موجب قاطی شدن گله‌های نر و ماده می‌شود. در این شرایط می‌توان آن‌ها را در کنار هم دید و سرشماری کرد.

بانوان باید از انجام ورزش های حرفه‌ای و سنگین مانند وزنه‌برداری خودداری کنند زیرا با افزایش هورمون‌های مردانه و آندرون‌ها باعث بروز علائم مردانه مانند خشونت صدا، طاسی، ریزش مو و تنبلی تخمدان می‌شوند.

با توجه به خطرات مرتبط با این نوع تروجان و حملات هکرها، بسیار مهم است که کاربران گوشی های اندرویدی اقدامات مناسب برای جلوگیری از نصب و فعال شدن چنین تروجان‌هایی را انجام دهند و همچنین از به‌روز بودن سیستم‌عامل و استفاده از نرم‌افزارهای امنیتی مناسب برای دستگاه‌های خود اطمینان حاصل کنند.

در جلسه با رئیس جمهور چهره‌های سیاسی بعضاً بدنام و بدسابقه و بدسلیقه هم حضور داشتند و حتی یکی دو شارلاتان سیاسی هم در میان آن‌ها بود.

: کاهش خطر انقراض ناشی از هوش مصنوعی باید در کنار سایر خطرات اجتماعی مانند بیماری‌های همه‌گیر و جنگ هسته‌ای یک اولویت جهانی باشد.