پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

زنی در چین که داخل آب سقوط کرده و در آستانه غرق شدن بود خیلی خوش شانس بود که یک مرد موتورسوار او را دید و خیلی سریع وارد آب شد و زن را نجات داد.

در این ویدئو، تصاویر لورفته از دستپاچگی نتانیاهو هنگام تمرین برای نشست خبری را مشاهده کنید.

وزارت دفاع کره جنوبی روز سه شنبه اعلام کرد که نیروی هوایی این کشور با ایالات متحده و ژاپن رزمایش مشترکی برگزار کردند.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: پیش‌بینی می‌شود در موج سوم و در تعطیلات عید سعید فطر شاهد روند افزایشی باشیم.

205 کدی در کمپانی پژو است که در فاصله سال های 1983 تا 1999 فعال بود. این هاچ بک کوچک در تریم های بسیار متنوعی عرضه شد و از 704 تا 935 کیلوگرم وزن داشت. پیشرانه هایی که روی 205 نصب شد شامل 16 مدل مختلف بود که از 954 سی سی آغاز و در نهایت 1.9 لیتر رسید. جالب آنکه 3 مدل پیشرانه دیزل هم برای 205 تولید شد.

دو خرس نر مشتاق شکار هستند. آن‌ها رویکرد‌های بسیار متفاوتی در شکار دارند. یک خرس وقت خود را روی صخره‌ای که با دقت انتخاب شده می‌گذارد، درحالی‌که دیگری به‌دنبال بلوگا می‌رود. در آب‌های آزاد، گرفتن بلوگا غیرممکن است. این خرس‌ها از یک ترفند جالب استفاده می‌کنند.

در این ویدئو، چگونگی فعال سازی سیستم ضد پیری در بدن را آموزش می دهد با یک دیگر مشاهده می نماییم.

در این ویدئو یک بانوی اهل آذربایجان با مرغ و سبزیجات یک پیتزای خوشمزه در روستا تدارک می بیند.

همه ما پیش از این از تاثیر مواد غذایی بر بدن و سلامت آن مطلع بوده‌ایم. اکنون تعداد فزاینده‌ای از تحقیقات نشان می‌دهد که انتخاب‌های غذایی بر ذهن هم تاثیرگذار است.

ویدئوی گل به‌خودی عجیب بازیکن لتونی در دیدار برابر لیختن‌اشتاین توسط اوس در ثانیه 14 را مشاهده کنید.

این ویدئو که در استرالیا ضبط شده، مراحل فرآوری گوشت کانگور در کارخانه را نشان می‌دهد.

در زندان فوق امنیتی در سنگاپور چه می‌گذرد؟ در این زندان 8 مدل صبحانه رژیمی و غیر رژیمی سرو می‌شود و غذاها از دریچه های تعبیه شده روی در سلول به داخل ارسال می‌شوند.

در این ویدئو یک برقکار اهل تایوان روشی ساده برای تعمیر کردن لامپ LED با باتری قلمی را یاد می دهد.

این مطالعه نشان می‌دهد که تنها به دلیل پدیده‌های آب و هوایی ناشی از تغییرات اقلیمی، نرخ تورم تا سال 2035 حدود 0.8 تا 0.9 درصد افزایش خواهد یافت.

بحران اقتصادی باعث شده برخی قصابی ها بسته های قطعه ای 50 گرمی گوشت قرمز بفروشند تا مشتریان مصری از خرید مقادیر کم گوشت خجالت نکشند.