جمعه 7 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

نقرس نوعی آرتریت است که در نتیجه وضعیتی به نام هیپراوریسمی رخ می‌دهد. تجمع اسید اوریک باعث انباشته شدن کریستال‌ها در بافت نرم و مفاصل می‌شود. نقرس به طور معمول به طور ناگهانی عود پیدا می‌کند و باعث درد، قرمزی و تورم در مفاصل می‌شود.

آقامیری گفت: «ساختمان‌ها و تجهیزات پایانه شرق سابق خردادماه جمع‌آوری می‌شود و تغییر کابری خواهد داد تا تجمع اتوبوس و تاکسی را در آن محل شاهد نباشیم و فضای معبر باز شود.»

به تازگی ویدئویی از تسلط عجیب یک سگ در هدایت موتورسیکلت باعث تعجب کاربران در شبکه‌های اجتماعی شده است.

درآمد حاصل از افزایش 40 ریال به قیمت هر پیامک (10 ریال افزایش مزبور موضوع بند (ش) ماده 72 قانون جوانی جمعیت)، 800 هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

حسین امیر عبداللهیان امشب در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: امروز تماس تلفنی همتایانم از هلند، بلژیک و قبرس را دریافت کردم.

دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان بخشی از تنبیه آن رژیم نامشروع و جنایتکار طی عملیات «وعده صادق» با رمز مقدس «یا رسول الله» با موفقیت اهدافی را در داخل سرزمین های اشغلی با ده ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار دادند.

در این ویدئو یک آشپز مشهور روستایی آذربایجانی را می‌بینید که با بشکه یک تنور می‌سازد و در آن یک بره و مرغ را کباب می‌کند.

در این ویدئو یک طبیعت دوست اهل پاکستان با یک بطری پلاستیکی یک دانخوری و آبخوری ساده برای پرندگان می‌سازد.

حوالی ساعت 11 و 30 دقیقه صبح امروز به علت سقوط سنگ در محدوده سیاه بیشه و کمر زرد متاسفانه 2 دستگاه خودرو یک دستگاه پژو پارس و خودروی دیگر 206 دچار خسارت شد و در این حادثه یک مصدوم برجای گذاشت.

در این ویدئو طرز تهیه یک نان رژیمی با پروتئین بسیار بالا به شما آموزش داده می‌شود.

در این ویدئو یک خیاط اهل لهستان دو روش برای تعمیر کردن زیپ را نشان می دهد.

«عبدالله دوم» پادشاه اردن، «امانوئل ماکرون» رئیس‌جمهور فرانسه و «عبدالفتاح السیسی» رئیس‌جمهور مصر در مقاله‌ای مشترک در روزنامه «واشنگتن‌پست» خواستار آتش‌بس فوره در غزه شده و اظهار کردند رژیم صهیونیستی به وظیفه خود در تسهیل ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه عمل نکرده است.

در این ویدئو، خورشید گرفتگی کامل از داخل یک هواپیما را ببینید.

حاجیه خانم بمانی نجف قلی‌زاده مادر شهید مهدی تائب به علت کهولت سن در 89 سالگی دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

در حالی که نیازها و محدودیت‌های غذایی با افزایش سن پیچیده‌تر می‌شوند، با چند ترفند ساده رژیم غذایی می‌توانید راه‌های ساده و خوشمزه‌ای برای اصلاح رژیم غذایی خود پیدا کنید.

گروه آریان در سال 1387 نخستین آهنگ مشترک خود با کریس دی برگ خواننده مشهور ایرلندی را در تهران اجرا کرد. این آهنگ «The words I love you» نام دارد.