جمعه 10 فروردین 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

vivo V30 از صفحه‌نمایش 6.78 اینچی AMOLED، وضوح 1260p و حداکثر روشنایی 2800 نیت بهره می‌برد که یک اسکنر اثرانگشت در زیر پنل خمیده خود دارد.

کره زمین با سرعت 108 هزار کیلومتر بر ساعت به دور خورشید حرکت کرده و هر 24 ساعت یک دور کامل به دور خورشید می‌چرخد. اما سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا ما حرکت و چرخش زمین را احساس نمی‌کنیم؟

در بیماران دیابتی، هپاراناز به طور سیستماتیک در غشای چشم بیماران مبتلا به رتینوپاتی دیابتی و بیماری کلیوی دیابتی بیش فعال می‌شود و افزایش می‌یابد.

شاید شما هم شنیده باشید که گاهی درباره کودکان گفته می‌شود که دیر به حرف زدن افتادند، حالا یک متخصص گوش و حلق و بینی به علائمی که والدین باید به آن توجه کنند اشاره کرده است و نکاتی درباره اهمیت شناسایی زود هنگام نداشتن قدرت کافی برای تکلم به ما می‌گوید.

رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران با بیان اینکه تا 1430 میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای جهان باید به صفر برسد، گفت: برای تحقق آن نیاز است تا به سمت انرژی تجدیدپذیر حرکت کنیم که این امر به معنای از دست رفتن بخش مهمی از منابع مالی برای کشورهایی است که از منابع فسیلی بهره‌برداری می‌کنند.

از بین بردن زردی دندان بر اثر سیگار و رفع زردی دندان در خانه با سرکه سیب نیز امکان‌پذیر است.

با استفاده از گرافن و مواد مغناطیسی، حسگر پوشیدنی ساخته شده که می‌تواند به صورت مستمر نشانگرهای سلامتی را رصد کند.

عضو فرهنگستان علوم گفت: حدود 7.5 درصد مساحت ایران شاهد فرونشست است و بخش مهمی از این مساحت مناطق مسکونی ایران هستند و این اعداد نشان می‌دهد که هر چند ایران سرزمین پهناوری است، ولی الزاما نمی‌توان در همه مناطق آن سکونت کرد؛ از این رو ایجاد شهرهای جدید در پهنه ایران با ریسک همراه است.

بسیاری از مردم بر این باورند که نوشیدن آب گرم برای هضم غذا می‌تواند مفید باشد. اما شاید جالب باشد بدانید آب گرم چگونه می‌تواند به کاهش خطر مشکلات گوارشی کمک کند.

ارلینگ هالند: وقتی نوبت به چیت میلم (وعده غذایی خارج از رژیم برای ورزشکاران) می‌رسد، کباب می‌خورم. می‌دانی... منظورم پیتزای کباب است. پیتزای کباب غذای مورد علاقه من است و عاشقشم!

رافائل واران از ادامه همکاری با باشگاه منچستر ناامید شده است و زمانی که قراردادش در تابستان به پایان می رسد، جای دیگری به کار خود ادامه خواهد داد.

طی روزهای اخیر، اخباری مبنی بر شکایت باشگاه پرسپولیس از علی‌اکبر طاهری، حسین عبدی و مهدی رسول‌پناه منتشر شده است و حالا باشگاه پرسپولیس با انتشار اطلاعیه‌ای، در صدد روشنگری برآمده است.

پرونده یک فروشگاه متخلف در قم برای عرضه انواع لوازم آشپزخانه قاچاق شامل چهار سِت قابلمه بلور، 12 دست پارچ و لیوان، 2 دست سرویس بلور، سه دست سرویس قابلمه و 31 عدد تابه بلوری به ارزش سه میلیارد و 338 میلیون ریال در شعبه اول اداره کل تعزیرات حکومتی قم رسیدگی شد.

در این ویدئو، بارگیری چغندر با دستگاه های فوق پیشرفته روز دنیا را ببینید.

در این ویدئو، سرقت گوشی موبایل در مطب با کمال آرامش را مشاهده می نمایید.

خلاصه بازی آاس رم - هلاس ورونا در چارچوب سری آ ایتالیا 2023/24