جمعه 7 اردیبهشت 1403

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

اجتماعی وب‌گاه عصر ایران

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در بیانیه ای به مناسبت دومین سالگرد جنگ میان روسیه و اوکراین اعلام کرد: دو سال پیش، اندکی پیش از طلوع آفتاب، موشک‌های روسیه در نزدیکی شهر کی یف، پایتخت اوکراین منفجر شدند. نیروهای روسی از مرزهای اوکراین عبور کردند. یورش بی رحمانه پوتین به اوکراین آغاز شده بود.

در این ویدئو یک استاد اندونزیایی نحوه درست کردن گلدانی زیبا با کاشی را به شما یاد می‌دهد.

در این ویدئوی جالب و دیدنی نمایی از مراحل پرورش، برش و بسته بندی گوش گاو‌های غول پیکر در بزرگترین کارخانه آمریکا را مشاهده خواهید کرد.

خشونت هرگز سازنده نیست. در این فیلم می‌بینید که هرگاه با بچه به مهربانی برخورد شود، او سریع یاد می‌گیرد و وقتی خشونت به میان می‌آید، یادگیری کاملا متوقف می‌شود.

در این ویدئو مراحل صید، برش و پردازش جالب هشت پا‌های غول پیکر را از نمای نزدیک خواهید کرد.

سیلوستر استالونه، بازیگر مشهور هالیوود که با حساسیت شدیدش روی دختران خود شناخته می شود، با استخدام نیروهای یگان ویژه ی نیروی دریایی آمریکا برای آموزش دفاع شخصی به دخترانش، مراقبت گری را به مرحله ی تازه ای رسانده است.

گشت و گذار یک شیر کوهی که به دنبال مکانی برای مخفی کردن شکار خد بود، توسط دوربین‌های مدار بسته یک خانه مسکونی به تصویر کشیده شد.

سامانه پدافند هوایی اچ کیو -16 شکاف بین سامانه کوتاه برد اچ کیو -7 و سامانه میان تا دور برد اچ کیو -9 در ارتش چین را پر می کند.

وزیر جهاد کشاورزی از آمادگی همه ارکان وزارت جهادکشاورزی برای استقبال از ماه مبارک رمضان و عید نوروز خبر داد.

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس امروز به دلیل سرماخوردگی در تمرین این تیم حاضر نشد.

سنتکام ادعا کرد: این موشک ها و زیردریایی بدون سرنشین تهدیدی قریب الوقوع برای کشتی های نیروی دریایی آمریکا و کشتی های تجاری در منطقه بوده اند.

بازگشت مریل استریپ برای فصل چهارم سریال «فقط قتل‌های داخل ساختمان» تایید شد.

برنامه 35 فریدون جیرانی تا کنون میزبان بسیاری از هنرمندان بوده است. طناز طباطبایی در مصاحبه با جیرانی گفته است که به خاطر یک منولوگ در فیلم سینمایی خشم و هیاهو با هومن سیدی بحث می‌کند و با او 10 روز قهر می‌کند.

وبسایت «ایرلاین ریتینگ» طی بیش از 10 سال گذشته فهرست امن‌ترین خطوط هوایی جهان را منتشر کرده است. در این ارزیابی 385 شرکت هواپیمایی مورد بررسی موشکافانه قرار گرفتند.

جانشین پلیس فتای استان کرمان با اشاره به اینکه اکثر پیامک های جعلی از افراد می‌خواهند با ورود به یک درگاه غیررسمی و نامعتبر و پرداخت مبلغ ناچیزی شکواییه خود را مشاهده کنند، به شهروندان بیان داشت: لازم است بدانیم نباید مبلغی را برای مشاهده شکواییه پرداخت کنیم.

تیم‌های آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران روز پنجشنبه به میزبانی ورزشگاه امام خمینی اراک یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران را به انجام می‌رسانند.