پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

ویدیویی پربازدید از روپایی زدن یه پیرمرد ایرانی که مورد توجه رسانه‌های خارجی قرار گرفت.

ویدیویی احساسی از اقدام جالب سگ برای جلوگیری از گسترش آتش سوزی را ببینید.

آب این رودخانه پس از عبور از شهر‌های بوکان و میاندوآب به دریاچه ارومیه می‌ریزد.

آقای طبسی گفتند که آیت‌الله خامنه‌ای، در زیارت چند روز پیش حاضر نشده‌اند که به سرداب بروند، چون ضریح هنوز پایین نیامده بوده و فکر کرده‌اند که می‌تواند اهانت به قبر بی‌ضریح امام رضا (ع) باشد. بیرون آمدیم. محافظان، توقع داشتند که به سرداب بروند، ولی هنوز کسی را نبرده‌اند؛ برنامه فوق‌العاده باحالی بود.

شنبه گذشته به دلیل اشکال فنی در برخی سرویس‌ها پیام رسان ایتا قطع شده بود.

علیرضا بیرانوند بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: شاید کسی از من انتظار نداشت که امروز چنین گلی را بخورم، ولی به هر حال روی غفلت خودمان این گل را دریافت کردیم. ما شکست خوردیم و من به هواداران، کادر فنی و بازیکنان تیم آلومینیوم بابت این برد تبریک می‌گویم.

سرپرست سپاهان: استقبال خوبی از این بازی خواهد شد، حضور بانوان تأیید شده و امیدواریم پرشور باشد؛ VAR نصب شده و آماده بازی است اما فدراسیون در نظر دارد 6 وی ای آر برای لیگ برتر آماده کند.

یکی از شاکیان باشگاه پرسپولیس، رضا اسدی بازیکن سابق این تیم و کنونی سپاهان است که به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از سرخ‌پوشان شکایت کرده و پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه به خاطر همین موضوع بسته است.

در این ویدئو، ترفند جالب سربازان روسی در هوای سرد را مشاهده می نمایید.

در این ویدئو، مشاهده می نمایید که رفح کجای غزه است و چرا ماشین کشتار رژیم صهیونیستی در آنجا متمرکز شده؟

معاون طرح حفاظت از تالاب‌های ایران ضمن اشاره به وضعیت تالاب‌های ایران ونحوه مدیریت آن‌ها گفت: ارزش اکولوژیک تالاب‌ها 10 برابر جنگل‌هاست.

صحبت‌های منشوری جواد خیابانی از بازگو کردن سکانس عاشقانه تایتانیک در برنامه شب آهنگی با مجری حامد آهنگی را مشاهد می‌کنید.

فردی که خود را کارگردان سینما معرفی کرده بود و خانم‌ها را آزار و اذیت کرده بود، دستگیر شد.

ویدیویی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته که نشان می‌دهد یک خودرو حین دفن جنازه - به واسطه نکشیدن ترمز دستی - به سمت قبرستان می‌آید با قبر‌ها تصادف می‌کند و روی قبر کنده شده برای دفن مرده، مستقر می‌شود.

فینال جام ملت‌های آسیا 1976 مسابقه نهایی جام ملت‌های آسیا 1976 بود که در تاریخ 23 خرداد 1355 برگزار شد. این مسابقه بین دو تیم ملی فوتبال ایران و کویت انجام شد و با پیروزی 1-0 و قهرمانی ایران به پایان رسید. برای ایران علی پروین از روی ضربه ایستگاهی در دقیقه 71 گل را به ثمر رساند.

رضا قوچان نژاد که مهمان برنامه عادل فردوسی پور بود گفت: به عنوان خوشپوش‌ترین بازیکن فوتبال هلند در سال 2020 انتخاب شدم. در ادامه پژمان جمشیدی مشغول تعریف از فردوسی پور شد.