یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

در این ویدئو، مشاهده می نمایید که رفح کجای غزه است و چرا ماشین کشتار رژیم صهیونیستی در آنجا متمرکز شده؟

معاون طرح حفاظت از تالاب‌های ایران ضمن اشاره به وضعیت تالاب‌های ایران ونحوه مدیریت آن‌ها گفت: ارزش اکولوژیک تالاب‌ها 10 برابر جنگل‌هاست.

صحبت‌های منشوری جواد خیابانی از بازگو کردن سکانس عاشقانه تایتانیک در برنامه شب آهنگی با مجری حامد آهنگی را مشاهد می‌کنید.

فردی که خود را کارگردان سینما معرفی کرده بود و خانم‌ها را آزار و اذیت کرده بود، دستگیر شد.

ویدیویی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته که نشان می‌دهد یک خودرو حین دفن جنازه - به واسطه نکشیدن ترمز دستی - به سمت قبرستان می‌آید با قبر‌ها تصادف می‌کند و روی قبر کنده شده برای دفن مرده، مستقر می‌شود.

فینال جام ملت‌های آسیا 1976 مسابقه نهایی جام ملت‌های آسیا 1976 بود که در تاریخ 23 خرداد 1355 برگزار شد. این مسابقه بین دو تیم ملی فوتبال ایران و کویت انجام شد و با پیروزی 1-0 و قهرمانی ایران به پایان رسید. برای ایران علی پروین از روی ضربه ایستگاهی در دقیقه 71 گل را به ثمر رساند.

رضا قوچان نژاد که مهمان برنامه عادل فردوسی پور بود گفت: به عنوان خوشپوش‌ترین بازیکن فوتبال هلند در سال 2020 انتخاب شدم. در ادامه پژمان جمشیدی مشغول تعریف از فردوسی پور شد.

شانس همچنان عامل بزرگی برای رسیدن به طول عمر بسیار زیاد است، اما شاید بهتر باشد به تغذیه و متابولیسم بدن خود بیشتر رسیدگی کنید.

این ویدئو که در کارخانه‌های مدرن اروپایی فیلمبرداری شده است، مراحل برش و پردازش دیدنی گوشت گاو، گوسفند و بوقلمون را از نمای نزدیک مشاهده خواهید کرد.

مدیر‌کل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی: در اغلب نقاط کشور تا روز شنبه 21 بهمن جوی آرام همراه با افزایش نسبی دما در اغلب نقاط کشور پیش‌بینی می‌شود.

پروژه خالص‌سازی دلواپسان در انتخابات خبرگان یک هدف بزرگ داشت و آن حسن روحانی رئیس‌جمهور پیشین و عضو چند دوره مجلس خبرگان رهبری که خالص سازان بنا داشتند با فشارهای مختلف بر شورای نگهبان ردصلاحیت وی را بگیرند و پروژه خالص‌سازی خود را تکمیل کنند که از قضا شورای نگهبان نیز بر همین روال عمل کرد و در بین فشارهای رسانه‌ای و جریانات تندرو حسن روحانی را ردصلاحیت کرد.

به گفته "ویگوتسکی" روانشناس گفتار درونی صرفا گفتار بیرونی می‌باشد که درونی شده است. بسیاری از فیلسوفان با این نظر موافق هستند، اما برخی از آنان این پدیده را به گونه‌ای متفاوت می‌بینند، زیرا تا آنجا که ما می‌دانیم هیچ فعالیت دیگری وجود ندارد که بتوانیم هم در داخل و هم در خارج انجام دهیم. برخی از فیلسوفان بر این باورند که گفتار درونی ممکن است در واقع نه گفتار بلکه بازنمایی ذهنی آن باشد.

آنچه پژوهشگران دریافتند این بود که دمای بدن مستقل از متغیرهایی مانند سن و جنس با شدت علائم افسردگی مرتبط است. آنها همچنین دریافتند که افزایش سطح شدت افسردگی با دمای بالاتر بدن مطابقت دارد.

در این ویدئو، چند ترفند کاربردی وقتی به کوه و طبیعت می روید حتما به کارتان می آید را مشاهده می نمایید.

در این ویدئو، ابتکار عمل راننده ای که کامیونش آتش گرفته است را ببینید.

قاتل در خصوص علت وقوع قتل اظهار کرد، من و برادر ناتنی‌ام گذشته بر سر پروژه‌ای با یکدیگر شراکت داشتیم که در آن پروژه مبالغی به دست آمد و مقتول به من گفته بود که پولم را می‌دهد، اما این موضوع سال‌ها گذشت و برادرم حاضر به پرداخت مبلغ به من نبود و این موضوع باعث درگیری شد.