پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

نبویان با 545 هزار رای اول است، رسایی با 446 هزار رای دوم و ثابتی با 445 هزار رای در رتبه سوم تهران قرار دارد. هنوز آمار رسمی از میزان مشارکت و تعداد آرای صحیح و باطله اعلام نشده است.

در این ویدئو، خلاقانه ترین کرنر در یک بازی فوتبال را با یکدیگر مشاهده می نماییم.

در این ویدئو، تفسیر زیبای مولانا از ایاک نعبد و ایاک نستعین در یک بیت را در این ویدئو بشنوید.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان: عرضه سکه در مرکز مبادله ایران به عموم مردم باعث ریزش قیمت سکه می‌شود به طوری که فاصله قیمت اصلی با قیمت دارای حباب کاهش پیدا می‌کند؛ بنابراین با افزایش عرضه در مرکز مبادله ایران سکه به قیمت واقعی خود نزدیک می‌شود.

دوربین مداربسته یک سوپرمارکت در بیرمنگام انگلیس لحظه حمله یک مرد با چکش به مشتری مغازه را ضبط کرده است. فرد قربانی با مصدومیت جدی راهی بیمارستان شد.

سپاه پاسداران در بیانیه‌ای با قدردانی از حضور شکوهمند ملت ایران در انتخابات 11 اسفند ماه، این رخداد ملی را مظهر هوشمندی و درایت مثال زدنی ایرانیان در زمان شناسی و پاسخ قاطع و نه بزرگ آنان به اردوگاه دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی و نویدبخش گشایش تلاش‌های موثر در حل مسائل و مشکلات اقتصادی کشور و دشواری‌های معیشتی مردم دانست.

شبکه داون نیوز پاکستان امروز گزارش داد: بارش شدید باران و طغیان رودخانه‌ها در ایالت بلوچستان از جمله بندر گوادر موجب تخریب صدها واحد مسکونی، مزارع و راه‌های ارتباطی در این ایالت شده است.

برای تسهیل پرداخت عوارض باجه‌هایی در آزاد راه تهران پردیس مستقر شده که خدمات غیرحضوری ارائه می دهند.

از 5 هزار شعبه در تهران تعداد 1960 شعبه شمرده شده است.

در این ویدئو یک برقکار مشهور با استفاده از دو باتری قلمی یک و نیم ولت، لامپ های LED را تعمیر می کند.

به گفته سازمان جنگل‌ها، هم اکنون پنج آتش‌سوزی فعال در تگزاس جریان دارد که هر کدام ده‌ها هزار هکتار را سوزانده، تیرهای برق را ذوب کرده و از برخی ساختمان‌ها فقط یک اسکلت سوخته باقی گذاشته است.

در مراسمی که به میزبانی کاخ الیزه برگزار شد، کیلیان ام باپه با شیخ تمیم آل ثانی (امیر قطر) و امانوئل مکرون (رئیس جمهور فرانسه) ملاقات کرد. ام باپه تنها یکی از 120 مهمان این مراسم بود و افرادی مانند نیکولاس سارکوزی و ناصر الخلیفی هم در الیزه حضور داشتند.

در این ویدئو یک زوج مسن ساکن غار‌های باستانی افغانستان را می‌بینید که به پخت نان سبزیجات و سیب زمینی می‌پردازند.

در این ویدئو، ببینید این خرس سفید قطبی چگونه طعمه اش را شکار می کند.

در این ویدئو، بزرگترین و قدیمی‌ترین کارخانه ساخت مادربرد‌های کامپیوتر را مشاهده می‌نمایید.

دبیر کل ناتو درست یک روز پس از آن که «امانوئل مکرون» از احتمال اعزامقوای نظامی این ائتلاف به اکراین خبر داد گفت که «هیچ برنامه‌ای» برای اعزام نیروی نظامی به اوکراین ندارد.