جمعه 31 فروردین 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

یک سارق موتوری وقتی می‌خواهد موبایلی را بدزد به گیر مردم می‌افتد. مردم اول با خشونت کتکش می‌زنند و بعد او را به داخل مغازه می‌کشانند.

آهنگ شجریان توسط روحانی برنامه محفل خوانده شد. این حرکت بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.

زمانی که صحبت از فواید برگ انگور به میان می آید، اولین چیزی که به ذهن می رسد خاصیت جلوگیری از کم خونی است. زیرا همانطور که اشاره شد این محصول طبیعی سرشار از آهن است...

این ویدئو که در خیابان‌های توکیو ژاپن فیلمبرداری شده است، نحوه پخت متفاوت املت تخم مرغ توسط یک آشپز خیابانی مشهور را به تصویر می‌کشد.

علی رهبری آهنگساز و رهبر بین‌المللی ارکستر با دعوت مجدد کشور چین با 2 ارکستر سمفونیک جدید در این کشور به روی صحنه خواهد رفت.

باشگاه الهلال با کسب 77 امتیاز در 27 بازی، رکورد جدیدی در لیگ حرفه‌ای عربستان ثبت کرد. این بیشترین امتیازی است که یک باشگاه در طول تاریخ این لیگ به دست آورده است.

خانواده شهدا و مردم شهرستان دلگان با شهیدان حامد عبدالهی و محمد حسن بامری از شهدای حادثه تروریستی راسک وداع کردند.

پژوهشگران آلمانی موفق شدند با استفاده از نوعی نانوالیاف و ذرات مغناطیسی ابزاری بسازند که ویروس ایدز را به دام می‌اندازد.

علم الهدی مدیریت در زمان غیبت را بر عهده یک مجتهد جامع‌الشرایط دانست که باید چندین شرط از جمله عدالت، تقوا و دیانت را داشته باشد و بیان کرد: هیچ اندیشه سیاسی نمی‌تواند چنین مدیریتی بیاورد زیرا مدیری که از ناحیه خدا باشد و خدا تعیین کند، بر اساس فطرت بشر مورد تایید تمام مردم قرار می‌گیرد. امروز روی کره زمین تمام سیاستمداران تحلیل می‌کنند که رهبری به اقتدار رهبر ایران وجود ندارد، این...

این روزها و با اوج گرفتن برج‌ها تغییر ساختار شهری و چهره میدان‌ها بیشتر خود را نشان می‌دهد.

بر اساس اعلام شورای انقلاب فرهنگی 31 فروردین روز گندم و نان، 20 اردیبهشت روز گل محمدی و گلاب، 31 مرداد روز عسل، 25 شهریور روز خرما، 5 آبان روز زعفران، 7 آبان روز انار و 4 آذر روز زیتون در ضمیمه تقویم رسمی کشور ثبت می‌شود.

یک قلاده پلنگ در حاشیه اراضی جنگلی روستای الیرد دهستان گرماب بخش چهاردانگه واقع در محدوده مناطق آزاد تحت حوزه پارک ملی کیاسر پیدا شد که بررسی‌ها در ارتباط با علت تلف شدن این گونه مهم طبیعت در دستور کار محیط زیست قرار گرفت.

نویسندگان این مطالعه ابراز امیدواری کرده‌اند که دی ان ای باستانی بتواند راز مرگ وو را روشن کند. طبق این مطالعه، امپراتور در 36 سالگی به طور ناگهانی درگذشته است. توضیحاتی که در متون تاریخی برای مرگ او ارائه شده است شامل بیماری و مسمومیت عمدی می‌شود.

رندرهای هوش مصنوعی را مشاهده می کنید.

رندرهای هوش مصنوعی را مشاهده می کنید.

در این ویدئوی جالب و تماشایی نحوه پرورش، پردازش و فرآوری گوشت، پوست و پر هزاران شتر مرغ را مشاهده خواهید کرد.