پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

ولی اسماعیلی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی: نشست امروز (دوشنبه، 26 فروردین) کمیسیون اجتماعی با حضور آقای مرتضوی و معاونانش برگزار و موضوع دهک‌بندی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بحث شد.

اکبر عبدی بازیگر طنز سینمای ایران به تازگی مشغول بازی در یک سریال به کارگردانی منوچهر هادی است.

شورای عالی امنیت ملی در اطلاعیه‌ای به تشریح دلیل ایران برای حمله به سرزمین‌های اشغالی پرداخت و نوشت «علت حمله گسترده موشکی و پهپادی سپاه به سرزمین‌های اشغالی عبور رژیم صهیونیستی از خطوط قرمز و بر پایه ماده 2 منشور ملل متحد بود».

داروسازی پنج نشانه خطری را به اشتراک گذاشت که می‌توانند به این معنی باشند که شما بیماری جدی دارید.

تصویر مردم از این دو بازیگر خاطرات خوشی است که از همکاری آنها شکل گرفته اما جنجال هایی از این دست، آن تصویرهای خوش را به تصورهای تلخی تبدیل می کند که در پس آن، هم حرمت هنر شکسته می‌شود، هم منزلت هنرمندان

طبق گفته متخصصان، مقایسه شاخص خطر مطلق (absolute risk/ میزان وقوع یک بیماری خاص در یک جمعیت خاص در یک بازه زمانی مشخص) در کودکان 10 ساله‌ای که در معرض استامینوفن قرار گرفته بودند، با افرادی که در معرض آن نبودند، نشان داد در مورد ابتلا به اوتیسم، این خطر 1.33 درصد در برابر 1.53 درصد بود. این میزان در ابتلا به ای‌دی‌اچ‌دی 2.46 درصد در برابر 2.87 درصد شد و در ابتلا به ناتوانی ذهنی این...

یک سارق موتوری وقتی می‌خواهد موبایلی را بدزد به گیر مردم می‌افتد. مردم اول با خشونت کتکش می‌زنند و بعد او را به داخل مغازه می‌کشانند.

آهنگ شجریان توسط روحانی برنامه محفل خوانده شد. این حرکت بازتاب زیادی در فضای مجازی داشت.

زمانی که صحبت از فواید برگ انگور به میان می آید، اولین چیزی که به ذهن می رسد خاصیت جلوگیری از کم خونی است. زیرا همانطور که اشاره شد این محصول طبیعی سرشار از آهن است...

این ویدئو که در خیابان‌های توکیو ژاپن فیلمبرداری شده است، نحوه پخت متفاوت املت تخم مرغ توسط یک آشپز خیابانی مشهور را به تصویر می‌کشد.

علی رهبری آهنگساز و رهبر بین‌المللی ارکستر با دعوت مجدد کشور چین با 2 ارکستر سمفونیک جدید در این کشور به روی صحنه خواهد رفت.

باشگاه الهلال با کسب 77 امتیاز در 27 بازی، رکورد جدیدی در لیگ حرفه‌ای عربستان ثبت کرد. این بیشترین امتیازی است که یک باشگاه در طول تاریخ این لیگ به دست آورده است.

خانواده شهدا و مردم شهرستان دلگان با شهیدان حامد عبدالهی و محمد حسن بامری از شهدای حادثه تروریستی راسک وداع کردند.

پژوهشگران آلمانی موفق شدند با استفاده از نوعی نانوالیاف و ذرات مغناطیسی ابزاری بسازند که ویروس ایدز را به دام می‌اندازد.

علم الهدی مدیریت در زمان غیبت را بر عهده یک مجتهد جامع‌الشرایط دانست که باید چندین شرط از جمله عدالت، تقوا و دیانت را داشته باشد و بیان کرد: هیچ اندیشه سیاسی نمی‌تواند چنین مدیریتی بیاورد زیرا مدیری که از ناحیه خدا باشد و خدا تعیین کند، بر اساس فطرت بشر مورد تایید تمام مردم قرار می‌گیرد. امروز روی کره زمین تمام سیاستمداران تحلیل می‌کنند که رهبری به اقتدار رهبر ایران وجود ندارد، این...

این روزها و با اوج گرفتن برج‌ها تغییر ساختار شهری و چهره میدان‌ها بیشتر خود را نشان می‌دهد.