شنبه 8 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

بر اساس اعلام شورای انقلاب فرهنگی 31 فروردین روز گندم و نان، 20 اردیبهشت روز گل محمدی و گلاب، 31 مرداد روز عسل، 25 شهریور روز خرما، 5 آبان روز زعفران، 7 آبان روز انار و 4 آذر روز زیتون در ضمیمه تقویم رسمی کشور ثبت می‌شود.

یک قلاده پلنگ در حاشیه اراضی جنگلی روستای الیرد دهستان گرماب بخش چهاردانگه واقع در محدوده مناطق آزاد تحت حوزه پارک ملی کیاسر پیدا شد که بررسی‌ها در ارتباط با علت تلف شدن این گونه مهم طبیعت در دستور کار محیط زیست قرار گرفت.

نویسندگان این مطالعه ابراز امیدواری کرده‌اند که دی ان ای باستانی بتواند راز مرگ وو را روشن کند. طبق این مطالعه، امپراتور در 36 سالگی به طور ناگهانی درگذشته است. توضیحاتی که در متون تاریخی برای مرگ او ارائه شده است شامل بیماری و مسمومیت عمدی می‌شود.

رندرهای هوش مصنوعی را مشاهده می کنید.

رندرهای هوش مصنوعی را مشاهده می کنید.

در این ویدئوی جالب و تماشایی نحوه پرورش، پردازش و فرآوری گوشت، پوست و پر هزاران شتر مرغ را مشاهده خواهید کرد.

رندرهای هوش مصنوعی را مشاهده می کنید.

ویدیویی از لحظات اولیه حادثه صبح امروز در جاده ارومیه سلماس در نوشین شهر را ببینید.

شیر نر به عنوان قدرتمندترین شکارچی در میان حیوانات وحشی آفریقا، این قدرت و توانایی را دارد که به تنهایی گله گاو میش‌ها را هدف قرار دهد و به دل آن‌ها بزند. هرچند گاهی همین جسارت و شجاعتش باعث مرگش هم می‌شود.

در این ویدئو نحوه پخت تاگولا که نوعی نان است و زیر خاکستر و ماسه پخته می‌شود را در بیابان‌های کشور الجزایر می‌بینید.

ویدیویی از هنرنمایی بی نظیر یک هنرمند در فضای مجازی پربازدید شد. او چهره رونالدو را روی شیشه ترسیم کرد.

بر اثر انحراف یک ماشین مسابقه در رالی «استرگوم نیِرگش» مجارستان و برخورد با انبوه تماشاگران ایستاده در حاشیه جاده، 4 نفر کشته و حداقل 8 نفر مصدوم شده‌اند.

در این ویدئو شاهد پرورش هزاران مار کبرا در مزرعه ای بزرگ در ویتنام هستیم.

باراش باران در اهواز مثل همیشه موجب آب‌گرفتگی خیابان‌ها و محلات شهر شد. نبود پروژه دفع آب‌های سطحی یکی از دلایل تکرار این معضل است.

در این ویدئو یک آشپز هندی با استفاده از بادام زمینی و دو پیمانه شیر یک پنیر تهیه می کند.

تصاویری منتشر شده که نشان می‌دهد باز هم ریزش سنگ در جاده چالوس - هفت برادران روی خودرو پژو پارس حادثه آفرید. در ساعت 22 دیشب 4 فروردین باز هم ریزش سنگ در جاده چالوس - هفت برادران روی خودرو پژو پارس خسارت به بار آورد.