جمعه 31 فروردین 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

آیا می توان با افزایش سن، مغز خود را در راستای حفظ چابکی و حافظه آموزش داد؟ تحقیقات جدید نشان می دهند که پاسخ به این پرسش بدون شک مثبت است.

ترامپ در ویدیویی با "فیلترهای" طعنه‌آمیز برای صورت بایدن (دماغ پینوکیو) او را به دروغگویی در کنگره متهم کرد.

مهران غفوریان که به تازگی مجریان یک برنامه صداوسیما هم شده، در مصاحبه با حامد آهنگی درباره اخلاق و رفتارش در خانه ادبیات زننده‌ای به کار برد که اگرچه مثلاً سانسور کرد، اما واضح بود که چه می‌گوید. این بخش که انعکاس منفی در فضای مجازی داشته را می‌بینید و می‌شنوید.

دستگاه پایش مداوم قند خون دکسکام به‌کمک افراد دیابتی و افرادی خواهد آمد که به‌دنبال اصلاح سبک زندگی خود هستند.

قربانی در ادامه تاریخ‌سازی‌های خود سال گذشته تا یک‌قدمی قضاوت در جام جهانی فوتبال زنان هم پیش رفت و نامش در فهرست اولیه داوران هم حضور داشت اما با توجه به عدم قضاوت در مسابقات فوتبال مردان و تمرین استفاده از تکنولوژی (VAR)، مهسا قربانی نتوانست مجوز فعالیت در جام جهانی فوتبال زنان را به‌دست آورد.

به گفته کارشناس ارشد حقوقی، اگر کارگران از حضور در دوره‌های آموزشی خودداری کنند، قانوناً امکان قطع یا عدم برقراری مقرری بیمه بیکاری آن‌ها وجود دارد لذا شرکت در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برای تمام مقرری‌بگیران بیکاری اجباری‌ست.

خندیدم چون انگار حوصله خبرنگاران سر رفته بود و منتظر بودند کسی بیاید و با او صحبت کنند، می‌خواستم با خنده‌ام بگویم ناراحت نباشید و می‌دانم حوصله‌تان سر رفته است.

باستان‌شناسان معتقدند این قلم نی احتمالا قدیمی‌ترین قلمی است که در ایران کشف شده و به دوره اواخر ساسانی و اوایل اسلامی تعلق دارد.

برخی از افراد نوشیدن چای را به قهوه ترجیح می‌دهند. برخی نیز هستند که از طرفداران پروپاقرص قهوه هستند. در این مطلب در مورد ویژگی‌های قهوه خوب صحبت می‌کنیم که در هنگام خرید به آن باید دقت کنید.

80 درصد مساحت امارات را بیابان تشکیل می‌دهد. در کنار بیابان خشک امارات یک منطقه وسیع سرسبز در حال ظهور است.

در روستاها سگ‌هایی که بسته هستند، همیشه شکار خوبی برای گرگ‌ها و یا حتی پلنگ بوده‌اند.

سردار عزیزالله ملکی: در پی وقوع یک فقره قتل خانم 36 ساله در یک مغازه قنادی با ضربات چاقو در منطقه لولمان شهرستان رشت در 6 اسفندماه سال جاری، دستگیری قاتل در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

با توجه به انتشار گسترده شناسنامه فردی با تابعیت افغانستانی و ارتباط دادن این موضوع به طرح های سازمان ملی مهاجرت، به استحضار می رساند صدور این شناسنامه به هیچ کدام از طرح های این سازمان مربوط نمی باشد و حضور در طرح های سازمان تابعیت ایرانی برای مهاجرین ایجاد نمی کند.

متأسفانه علت اصلی تصادفات و واژگونی‌ها در سفر‌های نوروزی که چندین سال مورد مطالعه قرار گرفته است، خستگی و خواب آلودگی و عدم توجه به جلوی رانندگان بوده است.

این ویدئو می کوشد مخاطبان خود را به تحریم پپسی دعوت کند.

در انیمیشن زیر، حرکت پزشک مظفرالدین شاه برای نجات یک بی‌گناه را مشاهده کنید.