جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

وی با بیان اینکه ظرفیت های فراوانی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه شیرین سازی آب دریا عمان در سیستان و بلوچستان وجود دارد، گفت: فعالان اقتصادی با سرمایه گذاری در این حوزه می توانند علاوه بر تامین نیاز آب استان با حمایت های دستگاههای اجرایی به صادرات آب به کشورهای همسایه بپردازند که ارز آوری فراوانی برای کشور به همراه خواهد داشت.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران روی آنتن زنده محاسبه کرد.

افراد به سایت سازمان امور مالیاتی مراجعه و ثبت نام کنند و از همین امروز قانون مالیات بر معاملات ارزی اجرا می‌شود.

در این لایحه سعی شده تا در موضوع پرداخت حقوق‌ها به سمت عدالت حرکت شود، لذا افزایش حقوق‌های سال آینده پلکانی بوده و میانگین این افزایش 10 درصد است.

صاحب کالا بعد از پیگیری هایی که انجام می دهد در نهایت با این اعلام وزارت صمت مواجه می شود که باید برای ورود طلای خود کارت بازرگانی داشته باشد

لایحه بودجه سال 1401 کل کشور اوایل هفته آینده تقدیم مجلس خواهد شد.

مراتب به همراه نیازهای جدید ارزی به درخواست متقاضیان واقعی مورد تأیید آن کانون برای این بانک ارسال شود تا موضوع بررسی و اقدامات مقتضی صورت پذیرد.‌

خواسته سهامداران از رئیس قوه قضائیه این است که دایره این رسیدگی را به این یک سال و نیم گذشته محدود نکنند و به ماجرای آکنتور که در زمان مسئولیت فطانت در سازمان بورس اتفاق افتاده هم رسیدگی شود.

در طرح فروش فوق العاده، خودروهای کوییک با گیربکس معمولی، کوییک. آر، تیبا صندوقدار، تیبا2 و کوییک پلاس اتوماتیک عرضه می‌شود.

مپنا برای کلیه استان‌ها آمادگی احداث واحد شارژ سریع برای خودروهای برقی دارد و هر استانی که اعلام آمادگی کند می‌توانیم این واحدها را نصب کنیم. تنها لازم است شهرداری‌ها مکان احداث این واحدها را تامین کنند.

این اصلاح و افزایش، به معنای آزادسازی قیمت نبوده و صرفا با اتکا به فرمول تعیین شده توسط مراجع قبلی قیمت‌گذاری خودرو، براساس محاسبه تورم صورت می‌پذیرد.

ما هر ساله بین 160 تا 170 هزار تن تولید پسته داشتیم اما امسال میزان تولید به حدود 60 هزار تن رسیده است.

قیمت‌های فوق خالص بهای کارخانه بوده و بدون در نظر گرفتن مبالغ مالیات، عوارض، بیمه و... است و دعوتنامه تعهدات آذر 1400 با قیمت جدید صادر خواهد شد.

تولید زیرزمینی هم در کنار قاچاق یکی از دغدغه‌های ما است که در شهرهای دورتر و حتی روستاها اتفاق می‌افتد، ترجیح می‌دهیم ارز برای توزیع عادلانه به مصرف کننده برسد که روش درست آن، استفاده از بیمه‌هاست.

مشتریان برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر یکشنبه 21 آذرماه انتخاب خواهند شد.