جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

در واقع، مجموعه دینگولفینگ یکی از انعطاف پذیرترین کارخانه های تولید خودرو در جهان است.

تیگو 7 پرو جدید را باید برادر کوچکتر تیگو 8 دانست، البته این خودرو هر چندکه در نمای جلو شباهت زیادی به تیگو 8 پرو دارد اما در زمینه موتور و گیربکس با برادر بزرگتر خود تفاوت های زیادی دارد.

پیش از ورود به این مجموعه شاید تصور کنید که با کارگاه خاصی روبرو خواهید شد، اما واقعیت رنگ و بویی دیگر دارد.

تهیه تقویم رویدادهای فرهنگی گردشگری شهرستان تنکابن با رویکرد توریست‌پذیری با همکاری اداره میراث فرهنگی و گردشگری نیز در دستور کار قرار گرفته است. در این تقویم در نظر است به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که در هر ماه سال، دست‌کم یک رویداد داشته باشیم.

95 درصد تولید برق نیروگاه‌ها با سوخت گاز است. بعد از آن با درصدی کمتر از گازوئیل و مازوت استفاده می‌شود

با همکاری مشترک میان ایساکو و بانک قرض الحسنه رسالت و با پیگیری اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، شرایطی فراهم شد که رانندگان تاکسی بتوانند متناسب با اعتبارسنجی که از آنها انجام می‌شود از 3 تا 30 میلیون تومان به صورت متغیر اعتبار دریافت کنند.

یک پنت هاوس 800 متری با پنج اتاق خواب، 9 واحد پارکینگ، سالن ورزش، استخر، روف گاردن، سونا، جکوزی و غیره با نرخ هر متر مربع 312 میلیون تومان و جمعا به مبلغ 250 میلیارد تومان فروخته می‌شود.

وی در پاسخ به سوال رایتش پاندی، یکی از نماینگان مجلس هند و عضو حزب BSP، تصریح کرد که تحریم‌های آمریکا به هیچ وجه ارتباطی با "پروژه بندر چابهار هند" در ایران ندارد.

امروز با تلاش همکاران عملیات اجرایی 7500 واحد مسکونی در کل استان شروع خواهد شد که کمکی به مردم لرستان باشد. امیدواریم در گام های بعدی به سرعت تامین زمین برای بخش باقی مانده نیز انجام شود.

پیمان‌پاک همچنین با اشاره به سیاست دولت ایران در زمینه توسعه روابط اقتصادی و تجاری بر اهمیت ارتباط فعالان اقتصادی این استان و طرف‌های ایرانی و همراهی در این زمینه، تاکید کرد.

در جریان حذف ارز 4200 از واردات، این موضوع نیز مطرح بوده که با توجه به اهمیت گندم، ارز ترجیحی برای این کالا به همراه بخشی از دارو و تجهیزات پزشکی حفظ شود.

این مقام صنفی، علت این توقف نوسان را مذاکراتی که از روز گذشته آغاز شده، دانسته و گفت: باید منتظر ماند تا مشخص شود که این مذاکرات چه نتیجه‌ای خواهد داشت؛ چراکه قطعا و طبیعتا در قیمت‌ها تاثیر خواهد داشت.

صادرات مازاد این نوع محصولات ارزآوری خوبی برای کشور دارد و سبب رشد و توسعه حوزه تولیدات دامی می‌شود.

پیش‌بینی ما این است که این پروژه سه تا چهار سال اتمام شود که باید برنامه دقیق و اجرایی در زمان‌بندی سه‌ساله تهیه و تدوین شود و دولت منابع مالی آن را تأمین کند.

یوسف خانی قیمت هر کیلو ران مرغ را 28 هزار تومان، سینه را 55 هزار تومان و فیله مرغ را 60 هزار تومان اعلام کرد.