شنبه 1 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

صادرات مازاد این نوع محصولات ارزآوری خوبی برای کشور دارد و سبب رشد و توسعه حوزه تولیدات دامی می‌شود.

پیش‌بینی ما این است که این پروژه سه تا چهار سال اتمام شود که باید برنامه دقیق و اجرایی در زمان‌بندی سه‌ساله تهیه و تدوین شود و دولت منابع مالی آن را تأمین کند.

یوسف خانی قیمت هر کیلو ران مرغ را 28 هزار تومان، سینه را 55 هزار تومان و فیله مرغ را 60 هزار تومان اعلام کرد.

بر این اساس در دوره مورد بررسی کمتر از یک درصد وزن واردات با ارز ترجیحی، دارو و تجهیزات پرشکی بوده ولی از ارزش کل، 14.2 درصد برای این اقلام ثبت شده است.

تمامی سرپرستان خانوار اعم از مالک و مستاجر؛ شهری و یا روستایی مکلف به ثبت محل سکونت خود هستند. ایجاد بانک اطلاعاتی بسیار بزرگ زمان‌بر است و برای اولین بار در چنین مقیاسی بانک اطلاعاتی ایجاد می‌شود.

امداد هوشمند و کار آمد برای جامعه هدف خود اجرایی می شود و خیرین و نیکوکاران می توانند از این طریق بی واسطه و در هر زمان به نیازمندان کمک کنند.

پنیر، شیر، ماست، کره و خامه با تخفیف به دست مصرف کنندگان خواهد رسید.

از ابتدای امسال تا نیمه آبان ماه، واردات دارو و تجهیزات پزشکی با ارز 4200 نسبت به دوره مشابه سال قبل 34 درصد از نظر وزن و 38 درصد ارزش افزایش دارد.

یکی از کشورهایی که علاقه‌مند است با ما وارد مذاکره شود، چین است.

مدیرعامل مترو تهران: کشور چین به دنبال عقد قرارداد برای نوسازی ناوگان مترو تهران است.

در کل کشور 53.5 درصد از کل مبلغ چک‌های وصولی را چک‌های عادی و 46.5 درصد دیگر را چک‌های رمزدار به خود اختصاص داده‌اند.

پنج سال است که آواره شدم. زنم رفت و کارم را از دست دادم. قمار کردم تا مهریه را جور کنم اما نشد. به زندان افتادم. قمار مرا خانه‌خراب کرد.

قیمت یک یخچال ساید بای ساید دست دوم در سمساری‌ها حدود 20 میلیون تومان و قیمت یک تلویزیون LCD بیشتر از 7 تا 8 میلیون تومان است.