جمعه 14 اردیبهشت 1403

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اقتصادی وب‌گاه عصر ایران

اشخاص مذکور مکلف‌اند با مراجعه به درگاه الکترونیکی سازمان به نشانی www.tax.gov.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

عضو هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان ماکارونی ایران خاطر نشان کرد: تولیدکنندگان عضو انجمن بر این باورند تا زمانی‌که دولت گندم با نرخ سال گذشته به آنها می‌دهد نباید افزایش نرخ را اعمال کنند.

تکنولوژی های خودرویی روز به روز در حال تغییر هستند و با عرضه خودروهای جدید دریایی از آپشن ها و امکانات را در اختیار مالکان خود قرار می دهند.

از چند هفته پیش تاکنون هر بند کاغذ 15 درصد افزایش قیمت داشته است. در حال حاضر قیمت هر بند کاغذ A4 از حدود 60 هزار تومان در چند هفته گذشته به حدود 70 هزار تومان رسیده است.

در مجموع بحث تک نرخی شدن قیمت ارز در حوزه دارو یا همان حذف ارز دولتی، موضوعی حساس است؛ چراکه همین امروز هم مردم در تامین دارو مشکلات زیادی دارند و گرانی یکباره قیمت دارو در پی آزادسازی ارز، بی‌تردید می‌تواند تبعات جبران‌ناپذیری برای بیماران داشته باشد.

به گفته وی ممکن است که پوشاک خارجی اهدایی از سوی کشورهای دیگر هم باشد. به طوری که ممکن است پوشاک به یک کشور ثالث اهدا شده باشد، اما پوشاک برند از آن‌ها جدا و فروخته شود.

جالب آنکه کاملا در چارچوب زبان طراحی مورد علاقه سیتروئن شکل گرفته بود اما به مراتب از سایر محصولات هم رده خود زیباتر و جذاب تر به نظر می رسید.

دولت تورم را می‌خواهد مدیریت کند به جای افزایش حقوق، قدرت خرید را برای سال آینده بالا ببرد. منابع را برای پشتیبانی از بخش خصوصی ببرد.

همیشه یک افزایش حقوق در برابر افزایش تورم انجام می‌شد که گاهی تورم حتی از حقوق‌ها نیز بالاتر می‌رفت

این فدراسیون ارزشمندترین نشان خود یعنی مدال طلای لیگ قهرمانان بورس‌های اروپایی و آسیایی در بخش بازار سهام را در میان شرکت کنندگانی از کشورهای اروپای شرقی، آسیای غربی و شمال آفریقا به کارگزاری مفید از کشور ایران اعطا کرد

با گذشت نزدیک به دو سال از شیوع کرونا و با بهبود نسبی شرایط در کشور و البته تامین نیازهای داخلی، علی رضا پیمان پاک - رییس سازمان توسعه تجارت - در صفحه شخصی خود از مجاز شدن صادرات این تجهیزات خبر داده است.

هلدینگ گسترش صنایع و معادن ماهان به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های سرمایه‌گذاری گروه مالی گردشگری، باهدف سرمایه‌گذاری در طرح‌ها و پروژه‌های تخصصی حوزه صنعت و معدن کشور فعالیت می کند.

لازم است هر چه سریعتر نسبت به نوسازی ناوگان حمل و نقل اقدام شود و به داد صادرات کشور رسیده و دستور تسریع روند ترخیص کامیون های داخل گمرک صادر شود تا سرمایه ایرانی برای آن صرف شده است، از بین نرود.

در این طرح عرضه هر 2 محصول هایما S7 پلاس توربو شارژ اتوماتیک و هایما S5_6AT بدون انجام قرعه کشی و با موعد تحویل حداکثر سه ماهه صورت خواهد گرفت.

گفتنی است تابستان امسال هر دلار حدود 8 لیر بود.