پنج‌شنبه 3 خرداد 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

شهید آیت‌الله رییسی: باید صدای ملت ایران باشم، صدای قدرتی که متعلق به ملت، شهدا و شهید سلیمانی است. / من یک طلبه‌ام... کسی نیستم؛ در سازمان ملل فقط نماینده این قدرت مردم خواهم بود.

عصر امروز خودروی حامل سه تن از بازیکنان شهرداری آستارا در راه عزیمت به تهران در محدوده قزوین دچار سانحه شده است. رضا آذری، محمد غلامرضا و حسام اسکندری سه بازیکنی بودند که در این حادثه رانندگی حضور داشتند.

منابع مصری اعلام کردند: آن چه رسانه‌های اسرائیلی در خصوص وجود هماهنگی مشترک با اسرائیل درباره عملیات آن در رفح منتشر کردند، عاری از صحت و درستی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده، ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی به همراه سیدعباس حسینی، رئیس سازمان حج و زیارت صبح امروز از ستاد مدینه بازدید کرد و در جریان نحوه خدمت رسانی به زائران بیت الله الحرام و مسجدالنبی (ص) قرار گرفت.

تصاویری از مداحی و روضه پویانفر در مراسم وداع با پیکر شهدای سانحه بالگرد در مصلی تهران را مشاهده می‌کنید.

مهدی قایدی لژیونر ایرانی الاتحاد از ابتدا در ترکیب تیمش حضور داشت و در حالی الاتحاد از دقیقه 4 با اخراج سابیل 10 نفره به کار خود ادامه داد موفق شد در دقیقه 16 گل اول را به ثمر برساند.

سازمان زمین شناسی آمریکا اعلام کرد که زمین لرزه‌ای به بزرگی 5.2 ریشتر در منطقه پیناس در استان ال اورو اکوادور به وقوع پیوست.

دبیر ستاد حوادث غیرمترقبه فرمانداری کرج گفت: تلاش راهداران، هلال احمر و مدیریت بحران فرمانداری کرج برای باز شدن محور نوجوان به کندوان همچنان ادامه دارد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی در گزارشی در این رابطه اعلام کرد، به جزئیات بسته پیشنهادی جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا دست یافته است که در بر گیرنده پیشنهاد پایان جنگ، سازش با عربستان و سرمایه گذاری میلیاردی در غزه است تا افق‌های جدیدی از همکاری در منطقه باز شود.

در این ویدئو نحوه ساخت بالگرد جنجالی بل مدل 2024 را در کارخانه این شرکت مشاهده خواهید کرد.

معترضان آمریکایی به جنگ غزه چند بار اظهارات «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا را در کمیته روابط خارجی سنا قطع کرده و به جنگ افروزی کشورشان علیه مردم غزه اعتراض کردند.

وزیر خارجه نروژ در این باره خاطرنشان کرد: اگر دیوان لاهه برای نتانیاهو و گالانت حکم بازداشت صادر کند، ما ملزم به بازداشت آن‌ها در صورت سفر به کشور خواهیم بود.

آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا، مدعی شده که از زمان روی کار آمدن جو بایدن، دولت این کشور بیش از 600 تحریم جدید علیه افراد و نهادهای ایرانی اعمال کرده است.

در این ویدئو یک آشپزباتجربه یک روش جدید برای پخت کوکو سیب زمینی با 4 عدد سیب زمینی، سه عدد تخم مرغ، سه قاشق غذاخوری آرد و به همراه نصف سینه مرغ و یک عدد سوسیس و قارچ را به نمایش می‌گذارد.

فرماندار تهران با اشاره به جانمایی 4 ایستگاه مترو پایتخت برای پارک خودرو‌های شخصی گفت: حمل و نقل عمومی تهران آماده خدمات رسانی به عزاداران و سوگواران شهید آیت الله رئیسی و شهدای خدمت است.