شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

هواپیمایی لوفت هانزا در اطلاعیه‌ای در توضیح تمدید لغو پروازها به تهران نوشت: «در برآورد وضعیت امنیتی فعلی نه تنها به داده‌های دولت‌ها بلکه همچنین به ارزیابی‌های مستقل خود متکی است و تصمیماتش را بر مبنای این ارزیابی‌های می‌گیرد".

سانتافه جدید طرفداران خاص خود را نیز همراه دارد؛ گروهی که پیرو کمینه گرائی هستند و این ساختار فلزی را یک رویکرد موفق به این سبک می دانند و حتی آن را تحسین نیز می کنند. به هر ترتیب حاصل کار نه به اندازه نقدهای آتشین ضعیف و بدترکیب است و نه چنان دلرباست که آن را پرچمدار مینیمالیسم خودروئی بدانیم.

ورود به محدوده تونل برفی اشترانکوه با توجه به محتمل بودن ریزش آن تا اطلاع بعدی ممنوع است.

این دانه‌ها که به درختان ماه آپولو 14 معروف هستند، توسط خدمات جنگلی وزارت کشاورزی ایالات متحده به صورت نهال پرورش داده شدند. آنها با بناهای تاریخی و شخصیت‌های ملی در سراسر جهان به اشتراک گذاشته شدند.

میرزا محمدعلی صائب تبریزی اصفهانی (زاده 1000 هجری قمری درگذشته 1080 هجری قمری) بزرگ‌ترین غزلسرای سده یازدهم هجری و نامدارترین شاعر زمان صفویه بود. او در دربار صفوی به عنوان ملک الشعرایی رسید و به او شاه شاعر سبک هندی می‌گویند چون شعر به سبک هندی می رود. او در جوانی به هندوستان و مکه مسافرت و حدود 7 سال در هندوستان ماند و پس از بازگشت از هندوستان به دربار صفوی راه یافت./ عکس: مقبره صائب...

در این وسیله از ترکیب گاز‌های اکسیژن و N2O با رعایت حدود تعیین‌شده در سازمان غذا و دارو برای اطمینان از اینکه ضرری برای سلامتی افراد نداشته باشد، استفاده می‌شود.

تپه پیرزال در 60 کیلومتری جنوب زابل در استان سیستان و بلوچستان قرار دارد و در سال 1387 در فهرست آثار ملی ثبت شده است.

آب سیب زمینی از فواید و خواص بی نظیری برخوردار است که در ادامه مشاهده می نمایید، البته در کنار فواید فوق العاده اش می تواند عوارضی را هم به همراه داشته باشد.

محققان در حال بررسی ارتباط این بنای تاریخی با یک رویداد آسمانی هستند که هر 18.6 سال یکبار رخ می‌دهد.

تغذیه یکی از عوامل مهم در افسردگیست بطوری که بدون آنکه فرد متوجه شود خوردن یک سری از مواد غذایی باعث تشدید علائم افسردگی در وی می شود.

این تحقیق اولین ارائه‌کننده شواهد تجربی است که نشان می‌دهد مواد شیمیایی موجود به‌عنوان افزودنی در میکروپلاستیک‌ها می‌توانند به عرق انسان نفوذ کنند و سپس از طریق پوست جذب جریان خون شوند.

یکی دیگر از نژاد های پرطرفدار نژاد جرسی است، این خرگوش ها جثه متوسطی دارند و از یکی از نژاد های زیبا به شمار می روند. آن ها بسیار باهوش، بامزه، پر جنب و جوش هستند. هم چنین باید افزود که نژاد جرسی عاشق بازی کردن و بالا و پایین پریدن هستند.

در یک سیستم طبقاتی ناعادلانه، تماشای نمایش‌ها و نقاشی‌هایی که ارواح انتقام‌جو را به تصویر می‌کشیدند، انگار برای مردمِ تحت ستم نوعی تخلیه روانی بود.

از خواص ریواس می توان به ارتقای سلامتی مغز، کاهش وزن، مبارزه با سرطان و درمان علائم یائسگی نیز اشاره کرد، البته که روش استفاده از ریواس نیز حائز اهمیت است.

شاید منهادن‌ها چندان شناخته‌شده نباشند، اما این ماهیان کوچک یکی از گونه‌های اصلی در اکوسیستم‌های دریایی هستند. آن‌ها به عنوان منبع غذایی اولیه برای ماهی‌ها، پرندگان و پستانداران بزرگتر عمل می‌کنند.

متخصصان دوربین های راهنمایی رانندگی جدیدی را ساخته‌اند که با استفاده از هوش مصنوعی، حتی می‌توانند داخل خودرو را هم بینند.