شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

گفتنی است دو تیم از ساعت 17 امروز (پنج‌شنبه 27 اردیبهشت) در دومین بازی دوستانه رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

در این ویدئو یک آشپز اهل اندونزی با مواد اولیه شامل 450 گرم شیر، 60 گرم شیرخشک، 30 گرم شکر، 20 گرم نشاسته ذرت و 200 گرم شکلات یک بستنی ساده خانگی خوشمزه درست می‌کند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه یک تخلف ساده منجر به ترافیک و سد معبر بزرگ می‌شود، گفت: «پارک در ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی ممنوع است.»

"یو آو گالانت" وزیر دفاع کابینه جنگ اسرائیل در بیانیه ای کنایه آمیز خطاب به نتانیاهو، مشکل اصلی کنونی اسرائیل را "بلاتکلیفی" در اداره جنگ غزه دانسته و خواستار ایجاد آلترناتیوی برای فردای بعد از حماس در این منطقه شده است.

11 استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، فارس و قزوین تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی قرار دارند.

هواشناسی: آسمان تهران فردا (28 اردیبهشت) قسمتی ابری و افزایش باد از بعدازظهر نیمه ابری و وزش باد شدید، اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای 18 و حداکثر دمای 26 درجه سانتیگراد و طی شنبه (29 اردیبهشت) کمی ابری و وزش باد، از بعدازظهر نیمه ابری و افزایش باد با احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای 16 و حداکثر دمای 27 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

تروریست‌های اسرائیلی به سمت کامیون‌های کمک‌های بشردوستانه هجوم برده و مانع ارسال آن به غزه می‌شوند.

آمریکا این اسکله شناور را که آژانس توسعه جهانی ایالات متحده - یواس‌اید - به دنبال احداث آن بود، به منظور تسریع در ارسال غذا و کمک‌های انسان دوستانه به داخل نوار غزه احداث کرده و قرار است به انتقال سریع اقلام کمکی از قبرس به سواحل غزه کمک کند.

مهر ماه سال گذشته، با مشخص شدن نتایج شمارش آرای انتخابات پارلمانی در اسلواکی، حزب چپگرای رابرت فیتسو برنده شد. خبرگزاری رویترز و رسانه‌های جریان اصلی در غرب، در توصیف رابرت فیتسو او را «پوپولیست، حامی روسیه و مخالف مواضع آمریکا و غرب در جنگ اوکراین» توصیف کردند.

از گَردگیری مجسمه بودا تا اعتراضات ضداسرائیلی

چطور محاسبه کرده و به این نتیجه رسیده اید که بسته نشدن پنجره جمعیتی ایران نیازمند افزوده شدن 104 میلیون کودک به جمعیت 90 میلیون نفری کنونی است؟ واقعا اگر تا سال 1409 جمعیت ایران 194 میلیون نفر نشود، پنجره جمعیتی بسته می شود؟! انصافاً این عدد و رقم ها را از کجا می آورید؟

رئیس‌جمهور در مراسم جشن احیای 395 واحد راکد تولیدی و صنعتی: در سفری که به استان داشتم؛ شما از من خواستید که کارخانه نساجی را هر چه سریع‌تر به مسیر تولید و افزایش اشتغال بازگردانیم. امروز شما در سنگر تولید دشمن را ناامید می‌کنید؛ شما تولید را افزایش می‌دهید و نیاز کشور را برطرف کرده و جلوی واردات بی‌رویه را می‌گیرید.

خدمات مدیریت شهری در شهر مشهد ملی است اما اعتبارات محلی است. شهر مشهد پنج میلیون ساکن و 30 میلیون زائر دارد. با در آمدهایی که هر سال کم می‌شود چطور می‌شود این شهر را اداره کرد.

فیلمی از حمله چند قمه‌کش به بیمارستان ابن سینا در دلفان لرستان منتشر شد. با این حال اخبار متفاوتی درباره تعداد افراد و دستگیری آنها منتشر شده است.

واکنش به شایعات درباره زندگی خصوصی حق همایون است اما نباید فراموش کند او یادآور و میراث دارِ شجریانِ پدر هم هست و از این رو هر ادبیاتی را نمی‌تواند به کار گیرد...