شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

موقعیت مکانی منزوی خانه در ارتباط با خیابان و زندگی شهری موجب شد تا معماران استودیو موریرا این ساختمان کوچک را به عنوان یک مورد مستقل در نظر بگیرند.

بررسی آمار‌ها نشان می‌دهد که در یک دهه اخیر میانگین کالری مصرفی سرانه ایرانیان کاهش یافته و در سال 1401 به میزانی پایین‌تر از...

ژاپنی‌ها عزم و اراده خود را برای حمایت بیشتر از فلسطین حفظ می‌کنند و علیه استبداد و نسل‌کشی اسرائیل شعار می‌دهند.

حدود یک سوم افرادی که پسوریازیس دارند به آرتریت پسوریاتیک مبتلا می‌شوند. علایم ممکن است شدید بوده و به سرعت بدتر شوند یا می‌توانند خفیف باشند و طی سالیان و به آهستگی وخیم شوند.

سخنگوی دولت: الان و یا هر مقطع دیگری هیچ مرجعِ اجتماعی، فرهنگی، انتظامی، قضائی و اجرائی معطل تصویب قانون در این زمینه [مقابله با بی حجابی] نیست و قوانین موجود تکالیف همین مراجع را در این موضوع‌های فرهنگی و اجتماعی مشخص کرده است.

این یک غار زیرزمینی معمولی نیست، بلکه فضایی بین دو لایه سنگ است که طی میلیون ها سال توسط نیروهای تکتونیک چین خورده است. این غار یکی از جذاب ترین نمونه های زمین شناسی در جهان محسوب می شود.

صحنه واپسین دم حیات سقراط، تا لحظه نوشیدن جام شوکران، بار‌ها توسط هنرمندان مختلف به تصویر کشیده شده است که اثر چشمگیر نقاش نئوکلاسیک فرانسوی «ژاک لوئی داوید» یادمانی‌ترین آنهاست که با عنوان «مرگ سقراط» در موزه متروپلیتن نیویورک نگهداری می‌شود.

کت چرم بلندی که آل پاچینو در این فیلم به تن داشت به یکی از محبوب ترین مدل ها در آن زمان تبدیل شد و همچنان نیز طرفداران خاص خود را دارد.

داده های موسسات مالی برتر نشان می دهند که شکاف میان دو اقتصاد بزرگ جهان در سال گذشته بیشتر شده است. اقتصاد چین به اندازه دو سوم اقتصاد رقیب ژئوپلیتیکی خود بوده که نسبت به 70 درصد در سال 2022 و 76 درصد در سال 2021 کاهش داشته است.

فردی که شما او را شاهزاده می‌خوانی، حتی نتوانست یک جمع پنج نفره را برای چند ماه دور هم نگهدارد؟ از کدام اپوزیسیون سخن می‌گویید؟ همان اپوزیسیون خائنی که کمر به تجزیه ایران و نابودی مردم بسته و هر روزه برای روسای جمهوری آمریکا و کشورهای دیگر نامه فدایت شوم می‌نویسد که تحریم‌های اقتصادی علیه مردم را بیشتر کنند؟

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: با توجه به تاکید وزیر راه‌وشهرسازی و نیز برای سرویس‌دهی و خدمت‌رسانی بهتر به مسافران، در تلاش هستیم تا دومین پل هوایی اتصال به هواپیما را برای هواپیماهای بدنه متوسط به پایین راه‌اندازی کنیم.

از ابتدای سال جاری تا 8 اردیبهشت‌ماه به‌طور میانگین 178.8 میلیمتر بارش در کشور ثبت شده که نسبت به میانگین بلند مدت (205.1 میلیمتر) با کاهش 12.8 درصدی بارش روبرو هستیم.

از نظر توزیع جغرافیایی، بزرگترین بخش از اکتشافات جدید نفت و گاز در سال 2023، در آسیا با 32 درصد انجام شد و پس از آن آمریکای لاتین (21 درصد) در جایگاه دوم و اروپا و آفریقا هر کدام با 11 درصد، مشترکا در رتبه سوم قرار گرفتند.

خواننده سرشناس موسیقی کُردستان نسبت به استفاده بدون اجازه از آثارش در سریال «نون. خ» اعتراض کرد و اعلام کرد به زودی پیگیری قانونی و قضایی نسبت به این موضوع را آغاز خواهد کرد.

تمامی هزینه‌های جزئی که پس از اقامت مستاجر به وجود بیاید، برعهده مستاجر است.

وجود مو روی گوش و کانال گوش می تواند یک علامت هشدار باشد و باید جدی گرفته شود. علاوه بر این ظاهر نازیبای آن اعتماد به نفس شخص در اجتماع را کاهش می دهد.