شنبه 15 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق و کاندیدای جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا در یک مطلب که در رسانه اجتماعی خود با نام «تروث سوشال» منتشر کرد، خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا نوشت: «همین الان اعتراضات را متوقف کنید!»

معاون ساترا در خصوص دلایل ممنوع شدن پخش سریال حشاشین در شبکه های خانگی داخلی، گفت: پخش این سریال به دلیل تحریف وقایع تاریخی و نشان دادن چهره‌ای نادرست از ایرانی ها از سوی ساترا ممنوع اعلام شد.

ده‌ها جسد مومیایی شده از سال 1963 تا به امروز، به این شکل یافت شده‌اند. روسیو ورگارا، راهنمای موزه، می‌گوید: «وقتی این اتفاقات رخ داد، برای مردم کمی غیرقابل باور به نظر می‌رسید؛ آن‌ها فکر می‌کردند که این‌ها رویداد‌هایی ماوراء‌الطبیعه هستند.»

بارش باران همراه با رگبار و رعد و برق در مناطق غربی کشور پیش بینی می‌شود.

معاون امور کاربران و تنظیم گری ساترا در خصوص دلایل ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در شبکه های خانگی داخلی، گفت: پخش این سریال به دلیل تحریف وقایع تاریخی و نشان دادن چهره‌ای نادرست از ایرانی ها از سوی ساترا ممنوع اعلام شد.

دیمیتری پولیانسکی، نماینده روسیه در نشست کمیته اطلاعات سازمان ملل در میان خبرنگاران روسی که «ترور» شده‌اند به «داریا دوگین» اشاره کرد؛ خبرنگار، مفسر سیاسی و دختر «الکساندر دوگین» متحد رئیس‌جمهور روسیه که در جریان بمب‌گذاری در خودروی شخصی‌اش کشته شد و مقامات روسیه گفتند که این حادثه توسط عاملان اوکراینی طراحی شد.

بطری پلاستیکی را دور پرتاب نکنید چیز‌ها و کاردستی‌های بسیار مفید و باورنکردنی وجود دارد که می‌توانید با آن‌ها انجام دهید.

نام ایران در فهرست کشورهایی که بیشترین آلودگی بدافزار PlugX USB را تجربه کرده‌اند، دیده می‌شود.

زباله فضایی شامل اجسام منسوخ شده ساخته دست بشر هستند که به دور زمین می‌چرخند. این قطعات از نظر اندازه، خطراتی را برای فضاپیما های عملیاتی و ایستگاه فضایی بین‌المللی ایجاد می‌کنند./ عکس: فضاپیمای ادراس - جی (ADRAS-J)

در سال 1816 مردم در اغلب نقاط نیم‌کره شمالی شاهد سالی بدون تابستان بودند، به طوری که بارش برف و باران در بهار به نابودی محصولات کشاورزی منجر شد.

محمد قوچانی: سازمان تامین اجتماعی با اعزام بازرس به صورت مکرر ما را کنترل می‌کند که مبادا این فهرست بیمه صوری و جعلی باشد!... سوال من این است پس این همه محتوا چگونه تولید می‌شود؟ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟

تصاویری از رقص بهنام بانی، خواننده پاپ در کنسرت اخیر خود، در فضای مجازی بازتاب پیدا کرده است./ viral vids

در این ویدئو سه پدربزرگ هفتاد ساله روستایی هندی را می بینید که به پخت پاچه گاو برای معلولان و نیازمندان می پردازند.

ژاوی درباره دلیل تغییر نظرش برای ماندن در بارسلونا گفت: من واقعا می‌خواستم بروم اما وضعیت تغییر کرد. من احساس کردم که از حمایت باشگاه و مدیر ورزشی برخوردار هستم و به همین خاطر تصمیم به ماندن گرفتم. احساس کردم که باید بمانم. اگر این احساس به من دست می‌داد که از حمایت لازم برخوردار نیستم قطعا تیم را ترک می‌کردم. اگر هم در آینده چنین احساسی داشته باشم قطعا می‌روم.

افزایش قیمت‌ها در بازار مسکن تهران، هرساله تعداد زیادی از مستاجران و متقاضیان خرید ملک را به سمت شهرهای حاشیه‌ای پایتخت کوچ می‌دهد. پرند یکی از همین مقاصد است. این روند کوچ، رد پای رشد قیمت اجاره در پرند و افزایش قیمت مسکن در این شهر را نمایان کرده است.

در این ویدئو، اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی شب گذشته با والنسیا را مشاهده می نمایید.