یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

سیاسی وب‌گاه عصر ایران

صدا و سیما از زمان حمله ایران به اسراییل خبر داشت اما رفتارش در هنگام آغاز حمله به نحوی بود که گویی او نیز غافلگیر شده است. مگر چنین فرصت‌هایی برای یک رسانه چند بار در طول عمر کاری‌اش رخ می‌دهد که این قدر معمولی با آن برخورد می‌شود؟

در این ویدئو فرآیند برش و تولید یک کاپشن گران قیمت با پوست تمساح توسط یک استاد مشهور کره‌ای را مشاهده خواهید کرد.

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده برای دانش‌آموزان پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، هشتم و نهم دوره متوسطه اول، یازدهم و دوازدهم دوره متوسطه دوم و پایه‌های تحصیلی آمادگی 2 (استثنایی)، اول 2 (استثنایی)، اول 3 (استثنایی) و اول تکمیلی (استثنایی) قرار بود از امروز سه‌شنبه 28 فروردین آغاز شود.

نتا اس واگن در پروفایل یکی از بی نقص ترین محصولات فعلی چین محسوب می شود. حضور در کلاس واگن، جذابیت های اسپرت این تریم را به شدت افزایش داده و آن را به یک گزینه مناسب برای جوانان نیز تبدیل کرده است.

توت فرنگی یکی از خوشمزه‌ترین و البته حساس‌ترین میوه‌ها است که معمولا در تمام طول سال در میوه فروشی‌ها یافت می‌شود. این میوه بافت فوق العاده حساسی دارد و از همین رو خیلی زود کیفیت خود را از دست می‌دهد و فاسد می‌شود.

فرودگاه‌های اهواز، ساری، یزد، کرمان، رشت، اردبیل، تبریز، زنجان، شیراز، مشهد، اصفهان، زاهدان، بندرعباس، بیرجند، ارومیه، بوشهر، گرگان و همدان به‌عنوان فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و فرودگاه‌های حضرت امام خمینی (ره)، قشم و چابهار به‌عنوان فرودگاه‌های غیر مالکیت شرکت فرودگاه‌ها آماده خدمت‌رسانی به زائر ان حج تمتع خواهند بود.

مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار نهایتاً تا سه روز آینده اعلام می‌شود، گفت: 3 هزار نیروی گزینش فرآیند بررسی داوطلبان را انجام می‌دهند.

تظاهرکنندگان طرفدار فلسطین پل گلدن گیت را در سانفرانسیسکوی آمریکا مسدود کردند.

وی با تاکید بر اینکه اگر به هر علتی رژیم صهیونیستی دوباره مرتکب خطای راهبردی شود، پاسخ جمهوری اسلامی این بار قوی‌تر است، گفت: جمهوری اسلامی ایران نشان داد که توانایی مقابله دارد و اگر دوباره حمله‌ای از سوی اسرائیل علیه منافع ملی ایرانیان تکرار شود، با توجه به تجربه‌ی عملیات وعده صادق، این بار قوی‌تر و محکم‌تر ضربات سنگین‌تری را به زیربناها و تاسیسات و اماکن حساس کشور جعلی اسرائیل وارد...

براساس این شاخص، روسیه به عنوان کشوری با بیشترین تهدید جرایم سایبری در صدر لیست قرار گرفته است. پس از آن اوکراین، چین، ایالات متحده و نیجریه قرار دارند.

«أیمن الصفدی» وزیر امور خارجه اردن تایید کرد که کشورش در رهگیری تعدادی از پهپاد‌های پرتاب‌شده توسط ایران علیه اسرائیل، به آنها کمک کرده است.

جمعیت کنونی این مرغان حدود 40000 قعه تخمین شده است که این رقم تنها مربوط به میش مرغ های اسپانیایی نیس بلکه تعداد کل میش مرغ ها در کشور های اسپانیا، روسیه، اکراین، ترکیه و ایران است.

پوست سر، بنیادی است که مو‌های شما بر روی آن بنا شده است. درست مانند هر بخش دیگری از پوست شما، پوست سر نیز به مراقبت و توجه نیاز دارد. تمیز کردن منظم پوست سر، به از بین بردن چربی، سلول‌های مرده پوست و محصولات مو کمک می‌کند و از ایجاد مشکلات پوستی مانند شوره سر، خشکی و درماتیت سبوره‌ای جلوگیری می‌کند.

گروسی با بیان اینکه تنش‌های اخیر تاثیری بر فعالیت‌های بازرسی آژانس نداشته است، افزود: ما در ایران هستیم و به کارمان ادامه می‌دهیم.

در این ویدئو، روایت سقوط مأموم روی امام جماعت را بشنوید.

امیرعبداللهیان ضمن تشکر از تلاش‌های دبیرکل در کمک به مردم فلسطین افزود: بدلیل ناکارآمدی شورای امنیت و عدم محکومیت حمله رژیم اسراییل به سفارت ایران در دمشق، در نتیجه تنها گزینه‌ای که در برابر ما باقی ماند، دفاع مشروع از خود و تنبیه رژیم صهیونیستی بود.